سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور خارجه در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در این نشست آخرین خبرها و تحولات پیرامون روند مذاکرات وین بررسی شد.

بررسی مذاکرات وین در کمیسیون امنیت ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«محمود عباس زاده مشکینی» در توضیح نشست روز یکشنبه (۱۹ دی ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد و نمایندگان موضوعاتی از جمله آخرین خبرها پیرامون روند مذاکرات وین را پیگیری کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  همچنین از بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در نشست امروز خبر داد و گفت: در این جلسه مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان در جریان بررسی این طرح نظرات و پیشنهادهایی را مطرح کردند و مقرر شد این پیشنهادات در جلسه ای بررسی شود تا طرح کارشناسی و پخته‌ای به تصویب برسد.

به گفته عباس‌زاده مشکینی ارائه گزارش نمایندگان از نظارت‌های میدانی و بررسی پیشنهادات ساختاری درباره بودجه سال آینده بخش‌های مرتبط با سیاست خارجی و امنیت ملی از دیگر محورهای نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.