طبق گزارش اتلتیک باشگاه برنتفورد به جذب کریستین اریکسن علاقمند است.

ستاره دانمارکی با سامان قدوس هم تیمی می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلی که به لحاظ قلبی برای کریستین اریکسن در رقابت‌های یورو به وجود آمد این بازیکن دیگر نمی‌توانست در سری آ به میدان برود و به همین خاطر اخیراً قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد. در واقع مقامات ایتالیایی اجازه نمی‌دهند که هیچ بازیکنی با وجود دستگاه دفیبریلاتور قلب در سری آ به میدان برود و همین موضوع جدایی کریستین اریکسن از نراتزوری را به همراه داشت.

اریکسن در چند هفته گذشته با اودنسه و کیاسو اف سی تمرین کرده است و به نظر می‌رسد که به لحاظ بدنی در آمادگی کامل به سر می‌برد. از طرفی شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره دانمارکی و تیم بعدی او به گوش می رسد و حتی در مقطعی از احتمال حضور این بازیکن در لیگ هلند و باشگاه آژاکس صحبت شد.

در روزهای اخیر اما رسانه‌های انگلیسی از جمله تایمز و دیلی‌میل مدعی شدند که کریستین اریکسن به بازگشت به لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک شده و احتمالاً در ادامه فصل در لیگی به میدان خواهد رفت که بهترین دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده است. در همین حال نشریه اتلتیک گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه برنتفورد به کریستین اریکسن قراردادی شش ماهه پیشنهاد داده و منتظر پاسخ این ستاره دانمارکی است؛ پیشنهادی که قبول آن توسط اریکسن می‌تواند منجر به هم‌بازی شدن او با ستاره تیم ملی ایران یعنی سامان‌قدوس شود.