هری کین، کاپیتان تاتنهام، پیروزی باورنکردنی این تیم برابر لسترسیتی را فراموش نشدنی توصیف کرد.

کین: بازی با لستر را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته دیدار عقب افتاده از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر لسترسیتی را برگزار کرده و با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید.

شاگردان کونته در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شدند که در پایان وقت قانونی بازی با نتیجه 1-2 عقب بودند اما استیون برخواین در دقایق 95 و 97 موفق به باز کردن دروازه لستر شده و این پیروزی دراماتیک را برای تیمش رقم زد.

هری کین پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« احساسات بسیار عجیبی را تجربه کردیم. توانستیم به این شکل دو گل به ثمر برسانیم و این از آن دیدارهایی شد که تا پایان عمر هرگز فراموش نخواهد شد. ما در مجموع شایسته پیروزی بودیم.»

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه درباره شرایط تیمش در این بازی اضافه کرد:« ما تیم برتر زمین بودیم. از این که 1-2 عقب افتاده بودیم بسیار نارحت بودیم اما توانستیم موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم. ما هرگز تسلیم نشدیم و استیوی وارد زمین شد و توانست سرنوشت‌ساز ظاهر شود.»

بازیکنان تاتنهام پس از به ثمر رسیدن این دو گل با خوشحالی بسیار به سوی هوادارانی دویدند که برای حمایت از آنها به ورزشگاه لستر آمده بودند.

آنتونیو کونته نیز بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و هواداران تاتنهام پس از سوت پایان بازی برای دقایقی طولانی نام این مربی ایتالیایی را فریاد می‌زدند.

برخواین در حالی در این بازی درخشید که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود و پیش از این شایعاتی درباره جدایی‌اش از جمع بازیکنان تاتنهام به گوش می‌رسید اما کونته تاکید کرد که این بازیکن در برنامه‌های او تا پایان فصل قرار دارد.