هافبک پیکان بدون هیچ گونه دردسری از این تیم جدا شد.

پورامینی: از پیکان ممنوم که اذیتم نکردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، حسین پورامینی کاپیتان سابق پیکان تصمیم به جدایی از این تیم در پایان نیم فصل اول گرفت.

پور امینی در این مورد به خبرنگار ما گفت: در ابتدای فصل از باشگاه تماس گرفتند که بنده برای تمدید قرارداد بروم و خیلی اصرار داشتند که من قرارداد ببندم و من هم این کار را انجام دادم ولی فرصت زیادی در اختیارم برای بازی کردن قرار نگرفت و در نهایت تصمیم گرفتم جدا بشوم‌.

او با اشاره به اینکه بدون هیچ مشکلی از باشگاه پیکان رضایت نامه گرفته ادامه داد: آقای محمدی و هیات مدیره پیکان کمال همکاری را با بنده داشتند و من را اذیت نکردند و از آنها خیلی تشکر می کنم که بدون دردسر رضایتنامه من را صادر کردند.

این بازیکن که در دو فصل اخیر در اکثر بازی‌های پیکان حضور داشت ولی امسال نتوانست زیاد در ترکیب ثابت قرار بگیرد گفت: در دو فصل گذشته که در پیکان بودم تقریباً نزدیک به ۶۰ بازی برای این تیم انجام دادم. شرایط همه به همین شکل است و در فوتبال بالا و پایین زیادی وجود دارد و در این نیم فصل هم شرایط برای من اینگونه رقم خورد.

پورامینی در پایان افزود: جا دارد از تمام زحمات آقای مجتبی حسینی و آقای محمدی تشکر کنم، درست است که بازی نکردم ولی همیشه به من احترام گذاشتند و برایم ارزش قائل بودند و لطف کردند رضایت را دادند. از کل مجموعه پیکان تشکر می‌کنم که در این دو سال و نیم که در خدمتشان بودم همه جوره به من لطف داشتند و انشالله در آینده موفق باشند.