مذاکرات آندره‌آس کریستنسن، مدافع میانی چلسی، با مدیران بارسلونا در حد قابل توجهی پیشرفت کرده است.

پیشرفت در مذاکرات مدافع چلسی با بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستنسن با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام رسیده و بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای تمدید این قرارداد داشته باشد.

مدیران چلسی پیش از این بارها چندین پیشنهاد را به این مدافع میانی ارائه کردند اما گفته می‌شود که او تمامی این پیشنهادات برای تمدید قراردادش را رد کرده است.

او در حال حاضر به شش ماه پایانی قراردادش وارد شده و به همین دلیل می‌تواند به صورت قانونی با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

ظاهرا این بازیکن پیش از کریسمس با آژانس مدیریتی کی آی ان برای هدایت برنامه‌هایش به توافق رسیده که رودریگو مسی، برادر بزرگتر لیونل مسی، سهامدار عمده آن است.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت اعلام کرده که این مدافع دانمارکی و نمایندگانش چندین جلسه با مدیران بارسا برگزار کرده و پیشرفت‌هایی نیز در این مذاکرات حاصل شده است.

 

پیش از این نیز بسیاری از این منابع خبری از علاقه بارسا به جذب کریستنسن خبر داده بودند، چرا که این باشگاه کاتالان به دنبال تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است.

بارسا چند سال قبل نیز نسبت به جذب کریستنسن ابراز علاقه کرده بود اما آنها می‌دانند که تابستان آینده می‌توانند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند و این خبر خوبی برای آنهاست که در شرایط مالی دشواری قرار دارند.

اسپورت همچنین مدعی شده که این بازیکن دانمارکی هم چند سالی است که رویای پوشیدن پیراهن بارسا را در سر دارد و به همین دلیل تصمیمش برای جدایی از چلسی در پایان فصل قطعی به نظر می‌رسد.