مه لقا باقری اخیرا در تمامی مراسم ها بدون همسرش شرکت میکند و این موضوع باعث شده است که حاشیه طلاق این دو هنرمند را قوت ببخشد.سایت مثلث به طور مستقل این اخبار را تایید یا تکذیب نمی کند

مه لقا باقری قید جواد عزتی را زد | جدایی مه لقا باقری از همسرش علنی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مه لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است. مه لقا باقری همسر جواد عزتی است. مه لقا باقری در سریال زخم کاری به همراه همسرش بازی کرده است. مه لقا باقری در عکسی که از خود و همسرش جواد عزتی منتشر کرده، تیپهایی خفنی زده است که همگان اقرار به زیبایی بیشتر او کرده اند. مه لقا باقری  به تازگی با بغل کردن جوادعزتی در مراسم تقدیر از جواد عزتی لحظاتی طنزی با کنایه جواد عزتی ایجاد کرد که با لبخند به همگان گفت: این همسر خود خود منه!مه لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر و شاید از همه مهم تر همسر جواد عزتی به تازگی تصویری جالب و متفاوت از خود منتشر کرد که با آنچه از او در ذهن داریم کمی متفاوت است.البته استایل جدید مه لقا خانوم بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی از دوستان خانوم بازیگر از گریم جدید مه لقا تعریف و تمجید کردند.

مه لقا باقری

عاشقانه مه لقا باقری برای همسرش

مه لقا خانوم عاشق همسرش است و در اینستاگرام هم خیلی برای هم لاو می ترکونن. او چندی پیش با انتشار عکس خود متنی ناب و عاشقانه برای همسرش نوشت: گر به همه عمر خویش باتو برارم دمی حاصل عمر آن دم است باقی ایام رفت. البته عشق و عاشقی مه لقا و جواد عزتی یک طرفه نیست و جواد هم چه در مراسم ها و چه در فای مجازی همواره از عشق به همسرش گفته و اینکه چقدر از بودن در کنار هم لذت می برند.

ماجرای جنجالی بغل کردن مه لقا باقری در جشن حافظ

جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد. او این جایزه را از دست همسرش مه لقا باقری دریافت کرد.اما بعد از آن که همسرش را در آغوش کشید پشت میکروفن اعلام کرد. ایشون همسر منه!این اقدام او واکنش هایی را به دنبال داشت، اما خیلی برای این دو زوج هنری تبعاتی به دنبال نداشت.

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. او بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.مه لقا در صفحه اینستاگرام خود حدود 334 هزار دنبال کننده دارد. او همچنین 258 پست در صفحه خود منتشر کرده که بیشتر آن ها مربوط به عکس هایی از پروژه ها و فعالیت های سینمایی اوست.

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری رستورانی به نام ترنج را در میرداماد افتتاح کردند.سریال هایی که تاکنون جواد عزتی بازی کرده است :لطفا دور نزنیم ، هیچ کس ، کمربندها را ببندیم ، باغ مظفر ، سه دونگ سه دونگ ، مرد هزارچهره ، چاردیواری ، دست بالای دست و قهوه تلخ و سریال دردسرهای عظیم. جواد عزتی همچنین در فیلم سینمایی طلا و مس نیز بازی کرده است.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

دنیای بازیگری جواد عزتی

قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شد.

جواد عزتی

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد.آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

 

فیلم شناسی مه لقا باقری

سریال حوض فیروزه (1384) کارگردان لاله صبوری

سریال باغ مظفر (1385)کارگردان مهران مدیری

سریال راه در رو (1390) کارگردان سعید آقاخانی

سریال سیر و سرکه (1391) کار گردان غلامرضا رمضانی

سریال دردسرهای عظیم 2 (1394) کارگردان برزو نیک نژاد

برنامه دورهمی (1396)کارگردان مهران مدیری