فردین رابط که با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد گفت پس از جلسه با آجورلو پیرامون مسائل مختلف صحبت خواهد کرد.

رابط : زنگ زدند گفتند در لیست مازاد هستی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط که امروز برای جلسه با مصطفی آجورلو در‌ باشگاه استقلال حاضر شده بود، پس از خروج از باشگاه در خصوص دلیل حضورش در توضیح داد: آقای بیژن طاهری به من زنگ زدند و گفتند از امروز حق حضور در تمرینات را نداری و کادرفنی اعلام کردند در لیست مازاد هستی. من هم به باشگاه آمدم که تکلیفم مشخص شود و الان که آمدم آقای آجورلو خودشان نبودند و صحبت کردم و قرار است جایی بروم که بتوانم ایشان را ببینم و در مورد رضایتنامه یا انتقال قرضی بتوانم صحبت کنم و تکلیفم با باشگاه استقلال مشخص شود.

او در واکنش به این سوال که آیا پیشنهادی از تیمی دارد یا خیر پاسخ داد: پیشنهاد هم از ایران و هم خارج از ایران دارم اما اول باید تکلیفم با باشگاه استقلال روشن شود و بعد یک تصمیم خوب بگیرم چون یک جوان ۲۰ ساله هستم و آینده ام خیلی مهم است و دوست دارم یک تصمیم خوب بگیرم و بتوانم پیشرفت کنم.

هافبک تیم استقلال در واکنش به این مساله که سال قبل هم به‌صورت قرضی از استقلال جده شده بود، عنوان کرد: من دوست دارم اول با آقای آجورلو صحبت کنم و بعد درباره این مسائل هم صحبت خواهم کرد.

رابط با بیان پنج ساله بودن قراردادش تاکید کرد: من قراردادم با استقلال پنج ساله است و با عشق هم امضا کردم. اما فوتبال است و پیش می‌آید.

او در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه فجرسپاسی هم پیشنهادی دارد یا خیر بیان کرد: پیشنهاد دارم اما الان هم مجوز فعالیت های ورزشی ام را گرفتم و شش ماه دیگر هم می‌توانم فوتبال بازی کنم. باید یک تصمیم جدی بگیرم.

رابط با اشاره به پیشنهادی که از باشگاه دالکورد دارد گفت: دو سال است از این باشگاه پیشنهاد دارم و اگر مشکلی پیش نیاید انشاالله یک تصمیم خوب می‌گیرم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد ناراحت است اظهار داشت: هر کسی باید ناراحت می‌شود و فقط من نیستم اما اگر اجازه بدهید من اول با آقای آجورلو صحبت کنم و تکلیفم مشخص شود و بعد کامل صحبت می‌کنم.

فردین رابط در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اگر قرار باشد قرضی جدا شود، می‌پذیرد یا خیر گفت: دوست دارم اول تکلیفم مشخص شود.