ستاره فرانسوی به دفاع از لیونل مسی در مقابل انتقادات اخیر پرداخت و گفت که او در پی اس جی موفق خواهد شد.

بنزما: منتقدان مسی چیزی از فوتبال نمی‌فهمند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسی تابستان امسال از بارسلونا جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست اما نتوانسته هنوز با ترکیب این تیم سازگار شود. ابتلای او به کرونا در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی نیز کار را برای او دشوارتر کرد و این بازیکن چند هفته‌ای است که نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

فوق ستاره آرژانتینی در لیگ فرانسه تنها یک گل به ثمر رسانده و این باعث شدت گرفتن انتقادات شده است.

کریم بنزما ستاره رئال در مصاحبه با تله فوت و در واکنش به انتقادات از مسی گفت:« چرا فکر می کنید مسی در پی اس جی موفق نمی شود؟ او تازه به این باشگاه پیوسته و جدایی از بارسا پس از سال ها قطعا برایش ساده نبود. وفق پیدا کردن با یک لیگ و کشور جدید دشوار است و مسی هنوز در حال مطابقت دادن خود با شرایط است. شاید مسی هنوز گل های زیادی برای پی اس جی نزده ولی نمی توان کارهایی که درون زمین انجام می دهد را انکار کرد.  نمی توان از بازیکنی مثل مسی انتقاد کرد و هر کسی این کار را می کند، چیزی از فوتبال نمی فهمد.»

 

رئال مادرید:« رئال همه زندگی من است. خیلی جوان بودم که به رئال پیوستم و حالا اینجا به یک مرد تبدیل شده ام. وقتی به رئال ملحق می شوید، ابتدا به این فکر می کنید که هر چه زودتر فاتح چند جام شوید چون رئال بزرگترین باشگاه دنیاست. حضور 15 یا 20 ساله در رئال چیزی نیست که بتوان پیش بینی کرد و خوشحالم که 13 سال است برای رئال بازی می کنم.

در رئال دوم شدن با سی ام شدن تفاوتی ندارد. اینجا باید قهرمان شد. هر فصل برای خودم اهداف شخصی و تیمی را تعریف می کنم و گاهی به هر دو می رسم و گاهی تنها به یکی ولی به عنوان بازیکن رئال نباید به چیزی جز اول شدن فکر کرد.»

توپ طلا 2022:« چرا که نه؟ هر کاری برای رسیدن به این هدف خواهم کرد ولی مهمتر از هر چیزی کسب افتخار با رئال و کمک به موفقیت های تیم است. سال 2021 به توپ طلا نرسیدم و سعی می کنم امسال بهتر از سال قبل کار کنم.»

تقابل با پی اس جی و امباپه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« بازی خاصی است به خصوص که با کیلیان در تیم ملی فرانسه زوج خوبی تشکیل داده ایم و حالا مقابله با او در رده باشگاهی هم جذاب خواهد بود. هم من و هم کیلیان از این بازی برد می خواهیم. این یک بازی لیگ قهرمانان است و مثل همیشه دشوار خواهد بود. دوست نداشتم در این مرحله به پی اس جی برخورد کنیم ولی متاسفانه اینطور نشد.»

جدایی رونالدو از رئال در سال 2018:«از کریستیانو چیزهای زیادی یاد گرفتم و زمانی که از رئال رفت، خودم را مهیای جانشینی او می دیدم. الان یکی از کاپیتان های رئال هستم و بستن بازوبند انگیزه خاصی هم به من می دهد.»