مهاجم گلزن مس رفسنجان امیدوار است این تیم بتواند در جمع 4 تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ را به پایان ببرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان تاثیرگذار و شاخص در ترکیب مس رفسنجان در فصل جدید لیگ برتر بدون‌تردید محمدرضا سلیمانی بوده است؛ مهاجمی که همواره به عنوان یار تعویضی به ترکیب مس اضافه شده و توانسته در این فصل 2 بار مقابل استقلال و صنعت نفت آبادان نیز برای تیمش گلزنی کند.

سلیمانی در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت درباره شرایط این فصل تیمش گفت: خوشبختانه به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم؛ تیم سپاهان، تیم خوب و ریشه‌داری است اما در آن بازی بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و چند موقعیت گل هم داشتیم که نزدیم و اگر آن‌ها گل می‌شد، می‌توانستیم باخت سنگین فصل گذشته را جبران کنیم.

محمدرضا سلیمانی در واکنش به حضور کوتاه‌مدتش در زمین توضیح داد: من در این فصل در بیشتر بازی‌ها بوده‌ام اما برای دقایقی؛ من خودم را همواره برای بازی کردن برای تیم آماده می‌کنم اما نظر سرمربی این است که من برای دقایقی بازی کنم که نظرشان برای من خیلی قابل‌احترام است. در این دقایق تلاش می‌کنم که هر چه توان دارم برای کمک به تیمم بگذارم.

مهاجمی مس رفسنجان در توضیح شادی جالب‌توجه خود بعد از گلزنی به صنعت نفت آبادان گفت: اصلا فشاری روی من نیست، من از بازی کردن لذت کردم؛ من در آن بازی دقیقه 85 به زمین آمدم و یک دقیقه بعد از آن گل زدم؛ در واقع اولین لمس توپم به گل تبدیل شد. در این فصل 2 گل زدم و سال گذشته 3 گل زدم.

او درباره همکاری با محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی توانایی خیلی زیادی دارد و انشالله بتواند به آن جایگاهی که مستحقش برسد و ما هم در کنار ایشان یاد می‌گیریم که باید بتوانیم هر روز پیشرفت کنیم و تلاش بیشتری داشته باشیم.

سلیمانی درباره ارزیابی‌اش از نیم‌فصل دوم پاسخ داد: نیم‌فصل دوم را خوب شروع کردیم، انشالله همین فرمان را بتوانیم با قدرت ادامه بدهیم و در جایگاه اول تا چهارم باشیم و روند خوبی را داشته باشیم.

محمدرضا سلیمانی درباره پیشینه بازی خود قبل از حضور در مس رفسنجان و سایپا توضیح داد: من 5 سال در سایپا بودم و قبل از سایپا در تیم‌های راه‌آهن و استقلال تهران بودم؛ خداراشکر سالم هستیم و می‌توانیم فوتبال بازی کنیم.