مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، با دو راهی بزرگی در دیدار برابر رئال مادرید روبرو است.

تصمیم مهم پوچتینو علیه رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، راموس به موقع به آمادگی کامل رسیده و در حالی که تنها چند روز بیشتر تا دیدار رفت برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باقی نمانده، این مدافع میانی در حال بازگشت به روزهای اوج است.

او در دیدار برابر رنس در ترکیب پی اس جی قرار داشت و موفق شد اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند تا پس از 10 ماه بار دیگر پایش به گلزنی باز شده باشد. این بازیکن آخرین بار در مارس 2021 برابر آتالانتا موفق به گلزنی شده بود.

راموس نشان داده که در حال بازگشت به فرم ایده‌آل است اما حالا نوبت پوچتینو است که تصمیم بگیرد آیا این پیشرفت به حدی بوده که بتواند برابر رئال مادرید به میدان برود یا خیر، چرا که مارکینیوش و کیمپمبه برای قرار گرفتن در ترکیب به کاپیتان سابق رئال اولویت دارند.

حضور مارکینیوش در اردوی تیم ملی برزیل باعث شده که راموس فرصت بازی برابر نیس در تاریخ 31 ژانویه در جام حذفی فرانسه را داشته باشد.

این تیم فرانسوی همچنین دو بازی دیگر قبل از رئال دارد که ششم فوریه مقابل لیل، مدافع عنوان قهرمانی، و یک هفته بعد برابر رن است و پس از آن در تاریخ 15 فوریه قرار است در پارک دو پرنس میزبان رئال باشند.

زوج خط میانی پوچتینو در طول این فصل با حضور مارکینیوش و کیمپمبه شکل گرفته که هر دو 17 بازی در لیگ فرانسه انجام داده‌اند.

این بازیکن برزیلی در تمامی دیدارهای پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز حاضر بوده اما ملی‌پوش فرانسوی در پنج بازی از رقابت‌های اروپایی به میدان رفته است. از سوی دیگر، کیمپمبه نتوانسته هیچ گلی در لیگ داخلی فرانسه به ثمر برساند اما مارکینیوش سه بار موفق به گلزنی شده است.

راموس تا به حال نتوانسته جایگاه این زوج خط دفاعی را در ترکیب پوچتینو تهدید کند. اما شاید شرایط با بازگشت این بازیکن اسپانیایی به دوران اوج به شکل دیگری پیش برود. او تمام تلاشش را می‌کند تا با جنگندگی زیاد نظر سرمربی پی اس جی را تغییر دهد.

عامل احساسی نیز می‌تواند نقش مهمی را در این موضوع ایفا کند، چرا که پوچتینو می‌داند راموس می‌تواند سلاح مهمی در دیداری باشد که خاطرات بسیاری را برای هر دو طرف زنده خواهد کرد. این دیدار برای بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در پی اس جی می‌تواند خاطرات گذشته را زنده کند.

شایعاتی در رسانه‌های فرانسوی به گوش می‌رسد که احتمال دارد پی اس جی در دیدار مقابل رئال مادرید با سه مدافع میانی به میدان برود یا این که مارکینیوش به پست هافبک بازگردد، پستی که او تا به حال تحت هدایت این مربی آرژانتینی حضور در آن را تجربه نکرده است.