سادیو مانه، ستاره تیم ملی سنگال، می‌تواند تیمش را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا همراهی کند.

مانه به دیدار برابر گینه استوایی می‌رسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سنگال در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آفریقا به مصاف کیپ‌ورد رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند اما این پیروزی به قیمت مصدومیت سادیو مانه تمام شد. 

این ستاره لیورپول پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش در دقیقه 63 این بازی با سر به دروازه‌بان حریف برخورد کرد و مجبور به ترک میدان شد، چرا که به نظر می‌رسد شدت این ضربه باعث شده که او حالت عادی نداشته باشد. 

این بازیکن پس از آن به بیمارستان منتقل شد و آزمایش‌های مختلفی روی او صورت گرفته اما پزشکان تیم ملی سنگال تایید کردند که هیچ مشکلی در این آزمایش‌ها دیده نشد و همه چیز حالت طبیعی دارد. 

دکتر عبدالرحمان فدیور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:« تمامی نشانه‌ها و علائمی که این بازیکن در زمین داشت از بین رفته است. شرایط او به دقت تحت بررسی قرار دارد. همه موارد در سیتی اسکن گرفته شده از این بازیکن طبیعی است.»

حالا فدراسیون فوتبال سنگال اعلام کرده که مانه می‌تواند  تیمش را در دیدار برابر گینه استوایی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های‌ آفریقا همراهی کند. 

 

این مهاجم نیز تصویری از خود در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و اشاره کرد که در حال آماده‌سازی برای بازگشت به میادین است. 

مانه یکی از امیدهای اصلی سنگال برای فتح اولین جام قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقاست که امسال در کامرون برگزار می‌شود. آنها پیش از آغاز این رقابت‌ها جز مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آمدند اما تا به حال در مقایسه با سایر مدعیان، عملکرد چندان قانع کننده‌ای از خود  به نمایش نگذاشتند.