باشگاه شباب الاهلی امارات در نقل و انتقالات زمستانی به سراغ خرید یک هافبک برزیلی رفت.

هم‌تیمی جدید احمدنور و قایدی از برزیل آمد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تعطیلات نیم‌فصل لیگ امارات و بازار نقل و انتقالات زمستانی، مدیران باشگاه شباب الاهلی که تیمشان در نیم‌فصل نخست در 13 مسابقه موفق به کسب 23 امتیاز شد، به دنبال تقویت تیم خود بوده و برای جذب یک هافبک برزیلی جوان اقدام کرده و موفق به امضای قرارداد با این بازیکن شدند.

شباب الاهلی که دو بازیکن ایرانی در آن حضور دارند و احمد نوراللهی در میانه زمین و مهدی قایدی در خط حمله برای این تیم اماراتی به میدان می‌روند، در تازه‌ترین اقدام نقل و انتقالات خود به سراغ جذب گوستاوو سیلوا د اولیویرا رفته است و با این بازیکن به توافق رسید.

گوستاوو پدیده 19 ساله برزیلی است که در تیم رسیف برزیل سابقه بازی دارد و هم‌چنین به تیم زیر 20 سال برزیل هم دعوت شده و سابقه بازی در این تیم را هم در کارنامه خود دارد.

به نظر می‌رسد با اضافه شدن این هافبک برزیلی، رقابت جذاب‌تری در میانه میدان در تیم شباب الاهلی رخ بدهد و باید دید احمد نوراللهی هافبک ایرانی این تیم چه عملکردی را از خود در نیم‌فصل دوم خواهد داشت و آیا می‌تواند همچنان نظر مهدی علی را نسبت به خود جلب کند و در رقابت با هافبک برزیلی در ترکیب اصلی جای گیرد یا خیر.