جواد نکونام پس از جذب علیرضا کوشکی پدیده خط حمله پیکان، حالا خرید دو بازیکن باتجربه را دنبال می‌کند.

تور فولاد و نکونام برای خرید کاپیتان‌های اصفهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که بیش از دو هفته از آغاز پنجره زمستانی لیگ برتر ایران می‌گذرد، هنوز انتقال‌های بزرگ و جذاب اتفاق نیفتاده‌اند اما فولاد در گام نخست موفق شد جلوتر از پرسپولیس و استقلال، با پرداخت رضایت نامه 6میلیاردی، علیرضا کوشکی مهاجم پیکان را جذب کند.

پیش از آغاز نقل و انتقالات نیز گمانه‌زنی رسانه‌ها حاکی از فهرست پرستاره جواد نکونام برای پنجره زمستانی بود و حتی فولاد برای خرید سه بازیکن پرسپولیس و یک بازیکن تراکتور نامه‌نگاری رسمی هم انجام داد.

اما در شرایطی فولاد برای جذب این چهار هدف نقل و انتقالاتی به نتیجه مثبتی نرسیده، مدیران این باشگاه موفق شدند نظر دو بازیکن باتجربه شاغل در سپاهان و ذوب آهن را جلب کنند و در آستانه دو خرید لیگ برتری دیگر قرار بگیرند.

شهاب گردان که روز گذشته قراردادش با ذوب آهن را فسخ کرد، با فولاد به توافق رسیده و به احتمال زیاد به‌زودی قراردادش را با این تیم نهایی خواهد کرد. از سوی دیگر گفته می‌شود محمدرضا خلعتبری هم در آستانه انتقال از سپاهان به فولاد قرار دارد.

خلعتبری و گردان که از ابومسلم به ذوب آهن رفتند و در دوره پرستاره و موفق سبزپوشان اصفهانی، جزو ارکان اصلی تیم بودند، سابقه بازی در سپاهان را هم دارند و حالا به نظر می‌رسد برای نیم فصل دوم هم‌تیمی خواهند بود و در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه خلعتبری و گردان روی هم ۷۵ سال سن دارند و با انتقال به فولاد، متوسط سنی سرخ‌پوشان اهوازی که با حضور لوسیانو پریرای ۳۸ ساله بالاست را افزایش خواهند داد.

فولاد که در رده تیم‌های صنعتی فوتبال ایران قرار می‌گیرد و با بودجه مطلوب، وضعیت مالی باثباتی را دارد، باتوجه به مشکلات پرسپولیس، استقلال و تراکتور و هم‌چنین اسکواد کامل سپاهان، شاید بتواند عنوان موفق‌ترین تیم نقل و انتقالات زمستانی را هم به نام خود بزند.