تست کرونای یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی در بدو ورود به امارات مثبت شد و دیدار برابر سوریه را از دست داد.

یک مورد کرونای مثبت در اردوی کره‌جنوبی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یک مورد کرونای مثبت در اردوی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به ثبت رسید. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با اعلام این خبر نوشت: قبل از دهمین صعود متوالی به رقابت های جام جهانی، پائولو بنتو با خبر ناگوار وجود کرونای مثبت در تیمش مواجه شد. تست تمام اعضای تیم منفی شد و تنها هونگ چول تنها مورد مثبت در میان اعضای تیم به شمار می رود.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی صبح امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که "نتیجه آزمایش PCR که در صبح روز گذشته از اعضای تیم ملی کره جنوبی به عمل آمد، اعلام شد و نتایج تمامی 55 عضو کاروان تیم ملی کره جنوبی بجز هونگ چول منفی بودند.

پیش از این فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرده بود: "به دلیل برخی مشکلات آزمایشگاهی، تایید نتیجه تست یک مربی به تاخیر افتاده و به جز مربیانی که نیاز به تست مجدد و اعلام نتیجه آن دارند، تیم ملی تمرینات خود را انجام خواهد داد."

 

تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از پیروزی یک بر صفر برابر لبنان، راهی دبی شد تا در استادیوم آل راشد به مصاف تیم ملی سوریه برود. پس از تست هایی که در فرودگاه دبی از بازیکنان این تیم به عمل آمد، اعضای تیم راهی قرنطینه شدند و امروز مشخص شد که هونگ چول به کرونا مبتلا شده است.

با وجود تأخیر نسبتا زیادی که در رسیدن کاروان تیم ملی کره جنوبی به امارات رخ داد، آنها شب گذشته و از ساعت 20:30 به وقت محلی در باشگاه افسران پلیس دبی مشغول انجام تمرین شدند. در دیدار برابر لبنان، تمامی 11 بازیکن این تیم 90 دقیقه را در زمین حضور داشتند و بنتو از انجام تعویض خودداری کرد.

این اتفاق باعث شد تا کیم مین جائه مدافع فنرباغچه شب گذشته را در هتل محل اقامت کره ای ها بماند و مشغول استراحت شود. در تمرین شب گذشته این تیم، بازیکنانی که برابر لبنان به میدان رفته بودند، مشغول ریکاوری شدند.