خانواده گرت بیل از او خواسته‌اند که رئال مادرید را شکوهمندانه و با افتخار ترک کند.

گرت بیل؛ یک وقت از در پشتی فرار نکنی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی وجود ندارد که دوران پرحاشیه و عجیب حضور گرت بیل به‌عنوان بازیکن رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید. با این حال بعد از بازگشت کارلو آنچلوتی، شرایط برای گرت بیل در رختن برنابئو آرام و بی تنش شده و اگرچه او در این فصل نقش چندانی در رقم خوردن نتایج رئال مادرید نداشته، اما رابطه گرت بیل با سرمربی ایتالیایی کاملا دوستانه و توام با احترام است.

اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد خانواده و دوستان گرت بیل از او درخواست کرده‌اند در پایان فصل رئال مادرید را به روشی دوستانه و آبرومندانه ترک کند و به تعبیر این نشریه "نیازی به فرار از در پشتی" وجود ندارد.

در واقع آنها معتقدند گرت بیل به‌عنوان بازیکنی که از خارج از کشور آمده و چهار لیگ قهرمانان، چهار جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرکاپ یوفا، دو قهرمانی لالیگا، سه کوپا دل‌ری و سه سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرده، شایسته احترام فراوانی بوده و باید با احترام کامل رئال مادرید را ترک کند.

 

البته عدم تمایل گرت بیل به جدایی از رئال مادرید در سال‌های اخیر و سکونشینی‌های متوالی باعث بهم خوردن رابطه او با هواداران باشگاه شد. اما به هر ترتیب گرت بیل در سال‌های ابتدایی حضور خود در مادرید نمایش فوق العاده‌ای داشته و نقش فراوانی در موفقیت‌های پیاپی این تیم ایفا کرد. حالا در فصل تابستان این رابطه هشت ساله به اتمام می‌رسد و گرت بیل خواهان ترک مادرید با احترام کامل است.