دیه‌گو کاستا ستاره جنجالی برزیلی-اسپانیایی ممکن است تا پایان فصل با بارسا قرارداد ببندد.

اسپورت؛ دیه‌گو کاستا به بارسا پیشنهاد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کاستا پس از تنها 5 ماه حضور در تیم برزیلی با اتلتیکو مینیرو خداحافظی کرد و صحبت از انتقال رایگان احتمالی به آرسنال شده است.

کاستای برزیلی‌تبار تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را در اروپا گذرانده بود، در آگوست 2021 به اتلتیکو مینیرو پیوست. او در بازی‌های دوستانه سال 2013 دو بار برای تیم ملی فوتبال برزیل بازی کرد قبل از اینکه مجوز تغییر ملیت و بازی برای اسپانیا را کسب کند.

هفته گذشته شایعاتی در مورد انتقال این ستاره جنجالی به آرسنال شنیده می‌شود و اینکه میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها نیز به کاستا چراغ سبز نشان داده ولی سپس همه چیز تکذیب شد. شایعاتی در مورد انتقال کاستا به کورینتیانس و نیز سالرنیتانا هم منتشر شده بود که هیچ‌کدام واقعیت نداشت.

 

امروز دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که ستاره جنجالی به بارسا پیشنهاد شده است. دشواری بارسا در جذب مهاجم پس از منتفی شدن انتقال آلوارو موراتا و نیز مشکلات پیش آمده در راه جذب پیر امریک اوبامیانگ باعث شده تا کاستا تبدیل به پلان C آبی اناری‌ها شود. گفته می‌شود اگر بارسا نتواند اوبامیانگ را جذب کند، در نهایت با کاستا تا پایان فصل قرارداد خواهد بست.

کاستا پس از دو مقطع بازی برای اتلتیکو مادرید حالا شانس بازی برای بارسا را در لالیگا دارد.