فردین رابط بازیکن جوان استقلال پس از جدایی از این باشگاه راهی شهرخودرو مشهد شد.

بازیکن جوان استقلال به شهرخودرو پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط بازیکن جوان باشگاه استقلال که در این فصل فرصت حضور در ترکیب تیمش را به‌دست نیاورد، با عقد قراردادی راهی تیم شهرخودرو مشهد شد. رابط دومین خرید شهرخودرو در پنجره  نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود. پیش از این پیام ملکیان به‌عضویت این تیم درآمده بود.

فردین رابط یکی از بازیکنان جوان استقلال است که در لیگ نوزدهم از تیم تراکتور جدا و به جمع شاگردان استراماچونی اضافه شد. پس از یک دیدار دوستانه میان آبی‌های پایتخت و تیم ملی جوانان، رابط توانست تک گل آن بازی را وارد دروازه استقلال کند و سرمربی ایتالیایی از مدیران تیم درخواست کرد تا این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند.

پس از آن بود که رابط با عقد قراردادی 5 ساله به استقلال پیوست. البته در زمان حضور استراماچونی، رابط فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد و فصل گذشته نیز این بازیکن با قراردادی قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شد تا توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

 

این بازیکن در لیگ بیست‌و‌یکم فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش به دست نیاورد و استقلال را به مقصد تیم قعر جدولی شهرخودرو ترک کرد. پیش از این گفته می شد تیم دالکورد سوئد خواهان به خدمت گیری رابط است.