براساس گزارش ها در ایتالیا فرانک ریبری در آستانه خداحافظی با دنیای فوتبال قرار گرفته است.

ستاره فرانسوی در آستانه وداع غیرمنتظره با فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وینگر فرانسوی تابستان گذشته در یک انتقال آزاد به سالرنیتانا پیوست. با این حال، او در این فصل تنها 12 بازی انجام داده و دو پاس گل داده است. فرانک ریبری در حالی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در اوایل ژانویه به کرونا مبتلا شد تا بدشانسی هایش تکمیل شده باشد.

به گزارش روزنامه ایل ماتینو و توتومرکاتوب، حالا این امکان وجود دارد که ملی پوش سابق فرانسه پیش از پایان فصل جاری کفش‌های خود را آویزان کرده و به شکلی غیرمنتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند. بر اساس گزارش‌ها ستاره سابق بایرن مونیخ در حال مذاکره با سالرنیتانا است تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و در همین مقطع از فوتبال خداحافظی کند.

فرانک ریبری یکی از ستاره‌هایی بود که در جام جهانی 2006 آلمان در ترکیب تیم ملی فرانسه ظهور کرد و بعد از انتقال به بایرن مونیخ به نمایش های خیره کننده خود ادامه داد و حتی تا آستانه کسب توپ طلا نیز پیش رفت. ریبری در سال 2019 به حضور 12 ساله خود در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست. ستاره فرانسوی بعد از دو فصل حضور در فیورنتینا، تابستان گذشته راهی سالرنیتانا شد اما به نظر می‌رسد که دوران حضور او در این تیم و البته فوتبال به پایان رسیده است.