بارسلونا تصمیم گیری در مورد آینده عثمان دمبله را به ژاوی، سرمربی تیم واگذار کرده است.

تصمیم بزرگ ژاوی؛ اخراج مهم ترین ستاره بارسلونا؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، داستان طولانی مدت و عجیب عثمان دمبله در بارسلونا در نهایت در فصل زمستان به سرانجامی نرسید و این بازیکن علیرغم پیشنهادتی از چلسی، تاتنهام و پاری سن ژرمن، تصمیم گرفت تا پایان قرارداد خود در بارسلونا مانده و این پیشنهادات را رد کند. این رفتار باعث عصبانیت مدیران بلوگرانا شده و موضع هیئت مدیره این باشگاه در مورد دمبله مشخص است. با توجه به اینکه عثمان دمبله نمی خواست در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات باشگاه را ترک کند، این بازیکن فرانسوی نباید دوباره با پیراهن بارسا به میدان برود.

در واقع مدیران بارسلونا معتقدند اولویت برای قرار گرفتن در ترکیب باید با بازیکنانی چون آداما ترائوره و فران تورس باشد، زیرا دمبله اجازه درآمدزایی از فروش خود را نداده و علیرغم میل باشگاه در رختکن تیم باقی مانده است. اما نیم فصل دوم باقی مانده و شاگردان ژاوی هرناندز باید جایگاه خود را در دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا تضمین کنند و البته برای قهرمانی در لیگ اروپا مبارزه کنند.

کادر فنی نیز هنوز در این رابطه تصمیم گیری نکرده است. در واقع ژاوی معتقد است شرایط دمبله نباید روی عملکرد تیم تاثیر زیادی داشته باشد و حتی اگر او در لیست قرار گرفت نیز بازیکنی مهم قلمداد نشود. مدیران باشگاه تصور می کنند عثمان دمبله از همین حالا با باشگاه دیگری به توافق رسیده و تکلیف او برای فصل بعد مشخص است.

اما به هر حال تصمیم در مورد اخراج این بازیکن یا حضور در ترکیب بارسلونا در نیم فصل دوم در نهایت توسط ژاوی گرفته خواهد شد. خواسته های مالی هنگفت دمبله اجازه تمدید قرارداد بارسلونا با این بازیکن را نداد و هر تصمیمی در ادامه فصل گرفته شود، جدایی این ستاره فرانسوی در پایان فصل قطعی شده است.