کار آماده‌سازی زمین تمرین مجموعه انقلاب رو به اتمام است و آبی ها از هفته آینده قادر به برگزاری تمرینات خود در این مکان خواهند بود.

در انتظار آماده‌سازی زمین تمرین جدید استقلال (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در اندیشه تغییر زمین تمرین خود هستند و این کار در هفته پیش رو صورت خواهد گرفت. پس از مشکلاتی که آبی ها طی سالهای گذشته درخصوص برگزاری تمرینات خود در یک زمین چمن با کیفیت داشتند، مدیران این تیم توانستند در ابتدای فصل زمین تمرین آرارات را برای این منظور اجاره کنند.

حضور در زمین آرارات با استقبال کادرفنی نیز همراه شد و فرهاد مجیدی نیز رضایت خود را از این مجموعه به زبان آورد اما با آغاز فصل سرما، زمین چمن آرارات نیز کیفیت خود را از دست داد و این مسئله سبب شد تا با درخواست کادرفنی استقلال از مصطفی آجورلو، وی جهت تهیه یک زمین مناسب برای برگزاری تمرینات آبی‌پوشان مذاکراتی را با مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب انجام دهد و حتی پیش قراردادی نیز جهت بهره‌برداری استقلال از این مجموعه به امضا رسید.

به دلیل شرایط زمین چمن مجموعه انقلاب، عملیات بازسازی و ترمیم چمن این مجموعه بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و طبق گفته های پیمانکار این مجموعه، عملیات آماده سازی زمین تمرین انقلاب تا روز جمعه پایان خواهد یافت و آبی پوشان در هفته آینده قادر خواهند بود که تمرینات خود را در این مکان برگزار کنند.

بعد از نقل مکان کردن تیم فوتبال استقلال از زمین آرارات به زمین مجموعه انقلاب، عملیات ترمیم چمن مجموعه ورزشی آرارات هم در دستور کار قرار خواهد گرفت تا شاگردان فرهاد مجیدی بتوانند از این مجموعه هم در آینده استفاده کنند.