در حالی‌که به نظر می رسید دو باشگاه فولاد و استقلال بر سر معاوضه حردانی و رضاوند به توافق رسیده اند، اما اکنون خبرهای دیگری از مذاکرات دو طرف به گوش می رسد.

حردانی – استقلال، همه چیز روی هوا!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حضور صالح حردانی در استقلال و معاوضه او با آرش رضاوند، خبری است که طی روزهای گذشته به سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده بود. بازیکن ملی پوش و جوانی که از همان تابستان مدنظر آبی های پایتخت و فرهاد مجیدی بود و سرمربی استقلال علاقه خاصی داشت تا صالح را به جمع شاگردانش اضافه کند.

به هر شکلی که بود، کار انتقال صالح به استقلال صورت نگرفت و او در فولاد ماندنی شد. با این وجود، علاقه مجیدی به جذب این بازیکن سبب شد تا مدیران این باشگاه یک بار دیگر و در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب او اقدام کنند و حتی طی روزهای اخیر خبرهای خوبی مبنی بر مثبت پیش رفتن مذاکرات طرفین برای معاوضه حردانی با دو بازیکن استقلال (آرش رضاوند و رشید مظاهری یا متین کریم زاده) به گوش می رسید.

پس از بازی شب گذشته تیم ملی ایران و امارات بود که حردانی راهی دفتر حمیدرضا گرشاسبی در هتل المپیک تهران شد و مذاکرات برای جدایی و پیوستن به استقلال را با این مدیر باتجربه آغاز کرد. در حالیکه همزمان شایعاتی مبنی بر توافقاتی درخصوص فسخ قرارداد صالح و اهوازی ها منتشر شده بود، اما در واقع این اخبار صحت نداشته و حتی خروجی جلسه شب گذشته دو طرف نیز چندان مثبت نبوده است.

صبح امروز بود که اعتراضاتی نسبت به انتقال حردانی جوان و آینده دار از سوی فولادی ها و حتی سعید آذری مدیرعامل سابق این تیم صورت گرفت و آنها مدعی شدند که فولاد این بازیکن نباید را از دست بدهد. برخی خواسته های طرفین در روند این مذاکرات و مسائلی دیگر باعث شد تا اهوازی ها از مواضع قبلی خود مبنی بر معاوضه حردانی با دو بازیکن استقلال عقب کشیده و مذاکرات متوقف شود.

در حالیکه مدیران فولاد بنا به برخی دلایل از این مذاکره و نهایی شدن انتقال حردانی به استقلال پا پس کشیده اند، آرش رضاوند نیز برخلاف روز گذشته در تمرین امروز آبی ها حضور پیدا کرد تا شایعات مبنی بر به بن بست رسیدن مذاکرات جهت حضور صالح در استقلال بیشتر شود.

با این وجود، مدیران استقلال و فولاد همچنان در حال مذاکره بر سر این انتقال هستند و هیچ چیزی مشخص نیست. در این ساعات احتمال منتفی شدن انتقال حردانی به استقلال بیشتر شده و باید دید طرفین در نهایت و طی مذاکرات نهایی خود، به چه نتیجه ای دست پیدا خواهند کرد. ساعات حساسی پیش روی روند مذاکرات مدیران دو تیم است و باید دید بالاخره حردانی راهی تهران می شود یا به فوتبالش در اهواز ادامه خواهد داد.