رئیس سابق بارسا معتقد است این باشگاه به جای درس اخلاق دادن بهتر است از عثمان دمبله تا پایان فصل استفاده کند.

ژاوی که معلم اخلاق نیست، باید به دمبله بازی بدهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گرچه دوشنبه به نظر می‌رسید جدایی عثمان دمبله از بارسلونا قطعی باشد، اما این بازیکن در نهایت تصمیم به ماندن در نوکمپ گرفت. عثمان دمبله در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مانند چلسی و تاتنهام داشت، اما از بررسی این پیشنهادات صرف‌نظر کرده و تصمیم گرفت تا پایان فصل و قرارداد خود در بارسلونا باقی بماند. 

مدیران باشگاه معتقدند دلیل این کار توافق او با یک باشگاه دیگر برای فصل بعد است و  به‌شدت از رفتارهای اخیر عثمان دمبله عصبانی شده‌اند. آنها به‌زودی جلسه‌ای در مورد آینده او تشکیل خواهند داد. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد این عصبانیت ممکن است به تصمیمات عجیبی منجر شده و حکم اخراج عثمان دمبله از بارسلونا در 48 ساعت آتی صادر شود.

 

خوان گاسپارت مدیر سابق بارسلونا در واکنش به معضل عجیب دمبله گفت:« معتقدم تا زمانی که دمبله عضو بارسلوناست، ژاوی باید به او میدان بدهد. ما این‌جا نیستیم تا به کسی درس اخلاق بدهیم. او باید بازی کند چون تحت قرارداد با بارسلوناست و زمانی که مصدوم نباشد، بازیکن بسیار مفیدی هم محسوب می‌شود. داشتن دمبله و بازی ندادن به او، حماقت محض است.»

گاسپارت هم‌چنین ادعا کرد که رئال تا الان با کیلیان امباپه برای فصل بعد قرارداد بسته است:« من فلورنتینو پرز را خوب می‌شناسم. به شما با اطمینان می‌گویم که امباپه با رئال قرارداد بسته و فصل بعد برای این تیم بازی خواهد کرد. این را می‌توانید به‌عنوان یک خبر اختصاصی از سوی من قبول کنید.»