دو نشریه مادریدی مارکا و آاس تیتر اصلی امروز خود را به بازی حساس اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا اختصاص داده‌اند.

بیلبائو- رئال؛ جنگ پر استرس در سن‌مامس(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید سختی زیادی را متحمل شدند تا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری پا بگذارند. بیلبائو بعد از 120 دقیقه تلاش مقابل پرافتخارترین تیم رقابت‌ها یعنی بارسلونا به پیروزی رسید. رئال مادرید نیز با یک یار کم تر و در حالی که از الچه عقب بود، بازگشت فوق العاده ای مقابل این تیم را رقم زد و به مرحله بعد صعود کرد.

بیلبائو و رئال مادرید امشب یک دیدار بسیار حساس و مهم را در سن مامس برگزار خواهند کرد. بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری که قطعا از جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

این دو تیم چندی پیش در فینال رقابت‌های سوپرجام اسپانیا نیز به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی رئال مادرید با دو گل زیبا بیلبائو را شکست داده و قهرمان شده بود؛ موضوعی که باعث شده بازی امشب به نوعی یک نبرد انتقامی برای شاگردان مارسلینو محسوب شود.

در همین راستا دو نشریه مادریدی مارکا و آس صفحه اصلی امروز خود را به بازی حساس امشب دو تیم بیلبائو و رئال مادرید اختصاص داده‌اند‌.

مارکا؛ دوئل در یک چهارم

آاس؛ آدرنالین در سن مامس