ممکن است در ادامه فصل، پست کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد تغییر کند.

رانگنیک به دنبال تغییر پست رونالدو در منچستر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد ترجیح داد در زمستان خریدی نداشته باشد چرا که هنوز مربی فصل بعد این تیم مشخص نیست. در واقع رالف رانگنیک تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را به عهده دارد و پس از آن باید مربی دیگری جای او را بگیرد.

یونایتد در زمستان به جولیان آلوارز فرصت داد تا به منچسترسیتی ملحق شود و قید خرید زکریا را هم زدند تا این بازیکن به یووه برود. کامارا نیز که مورد توجه آنها قرار داشت، در نهایت در مارسی ماندنی شد. یونایتد بعد از انتخاب مربی جدیدش روی تقویت ترکیب در فصل آینده تلاش خواهد کرد.

 

از سویی قرارداد پل پوگبا هنوز تمدید نشده است، میسون گرینوود به خاطر مسائل اخلاقی از ترکیب کنار گذاشته شده و حضور یا عدم حضور در چمپیونزلیگ  فصل آینده هم روی برنامه های آنها تاثیر بزرگی خواهد گذاشت.

در چنین شرایطی نشریه منچستر ایونینگ نیوز گزارش داد که رانگنیک به تغییر پست رونالدو فکر می کند.

 مهاجم پرتغالی در این فصل اغلب در پست مهاجم نوک بازی کرده اما اخراج گرین‌وود و جدایی آنتونی مارسیال و دیالو باعث خواهد شد تا رونالدو به پست بال چپ برود، پستی که سال ها در رئال مادرید و یوونتوس در آن بازی کرده است. رونالدو با وجود بالا رفتن سنش هنوز می تواند در پست وینگر بازی کند.

الانگا، مارکوس راشفورد و سانچو هم می توانند در پست وینگر بازی کنند اما رانگنیک معتقد است که انتخاب رونالدو می تواند، گزینه معقولانه‌تری باشد. به این ترتیب کاوانی هم می تواند در نوک پیکان خط حمله قرار بگیرد.