کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، شب بدی را در دیدار برابر میدلزبورو پشت سر گذاشت.

پنالدو به پایان راه رسیده است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد جمعه شب در دور چهارم از جام حذفی انگلیس به مصاف میدلزبورو رفت و با قبول شکست در این دیدار از صعود به مرحله بعدی بازماند.

این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید و در نهایت ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کرد.

در نیمه اول و زمانی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، یک پنالتی به سود یونایتد اعلام شد و رونالدو که پشت این ضربه قرار گرفته بود نتوانست آن را به گل تبدیل کند و این فرصت خوب را از دست داد.

این اتفاق در شب تولد این بازیکن باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فوتبالدوستان به افت رونالدو در هفته‌های اخیر اشاره کنند.

یکی از کاربران توییتر با اشاره به لقب قدیمی این فوق ستاره پرتغالی که بسیاری به دلیل گل زدن او از روی ضرباب پنالتی به این بازیکن داده بودند نوشت:« پنالدو حقیقتا به پایان راه رسیده است.»

 

کاربر دیگری با تاکید روی همین لقب قدیمی و بحث برانگیز مدعی شد:« پنالدو وعده غذایی محبوبش را از دست داد.»

یکی از کاربران که به نظر می‌رسید از خراب شدن پنالتی رونالدو بسیار خوشحال است نوشت:« او نمی‌تواند تنها کاری که باعث می‌شد هم‌چنان ارزشمند باشد را انجام دهد. بیایید همگی با هم به رونالدو بخندیم.» و در پایان توییتش نیز از چندین شکلک خنده استفاده کرد.

یکی دیگر از کاربران اظهار داشت:« امکان ندارد رونالدو نتواند تنها کاری که در آن مهارت داشت را انجام دهد. او پنالتی را از دست داد تا فرصت پیش افتادن تیمش را خراب کند. فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانیم او را پنالدو خطاب کنیم.»

کاربری دیگر با انتشار تصویری از صحبت رونالدو با الانگا که ضربه پنالتی‌اش را از دست داده و باعث حذف یونایتد شد نوشت:« این دلیل از دست رفتن توپ الانگا در جریان ضربات پنالتی است.»

اتفاق جالب دیگری که در این زمینه رخ داد واکنش نمارک گلدبریج، یکی از طرفداران معروف منچستریونایتد در یوتیوب، بود. او که در حال پخش زنده بازی روی کانالش بود هم‌زمان با ضربه رونالدو فریاد خوشحالی این بازیکن را تقلید کرد اما توپ به بیرون رفت.

حذف منچستریونایتد در شب تولد کریستیانو رونالدو می‌تواند خبر بدی برای این بازیکن باشد که در هفته‌های اخیر حواشی زیادی را در اولدترافورد تجربه کرده است.