استقلال با پیروزی مقابل هوادار، صدرنشینی خود را مستحکم تر کرد.

هوادار 1 - استقلال 2؛ ارسلان، عصر جمعه را قشنگ کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در تنها بازی باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ برتر که به دلیل کرونایی شدن اردوی آبی پوشان پایتخت به تعویق افتاده بود، از ساعت 17 امروز تیم های هوادار و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند؛ دیداری حساس در ابتدای نیم فصل دوم که تاثیر زیادی روی سرنوشت دو تیم داشت.

هوادار میزبان، با 14 امتیاز از پانزده مسابقه در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار داشت و استقلال، صدرنشین 35 امتیازی نیم فصل نخست در صورت برد در این مسابقه می توانست اختلافش را با رقبایی چون پرسپولیس بیشتر کند.

بازی در نیمه اول با اعلام پنالتی زودهنگام برای استقلال و گل کردن آن توسط ژستد شروع شد ولی هوادار توانست تا پیش از به صدا درآمدن سوت پایان 45 دقیقه، بازی را به تساوی بکشاند. تقابل دو تیم تا دقایق پایانی نیمه دوم گلی به همراه نداشت تا اینکه مطهری در دقیقه 84 گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان مجیدی صاحب بردی شیرین در خارج از خانه شوند.

استقلال بااین پیروزی 38 امتیازی شد تا با سه امتیاز بیشتر از پرسپولیس، صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. هوادار هم با این شکست در جایگاه دوازدهمی خود باقی ماند.

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی

 مهدی عبدی(53 - صائب محبی)

 سیدمحمد حسینی

 سیدمحمد ستاری

 نیما انتظاری

 سپهر روزی طلب

 داریوش شجاعیان(62 - چهارمحالی)

 حسین صادقی(74- پیمان میری)

 معین عباسیان(74 - امیرحسین پورمحمد)

 بابامحمدی(46 - بابک مرادی)

 محمد جواد محمدی 

سرمربی : رضا عنایتی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی

محمد دانشگر

 سیاوش یزدانی

 محمدحسین مرادمند

 مهدی مهدی‌پور

 زبیر نیک‌نفس

 وریا غفوری

 جعفر سلمانی(52 - ابوالفضل جلالی)

امین قاسمی‌نژاد(62 - ارسلان مطهری)

 امیرحسین حسین‌زاده(83 - علی صادقی)

 رودی ژستد(83 - آرمان رمضانی)

سرمربی فرهاد مجیدی

کارت زرد:

شجاعیان (9) معین عباسیان ( 46 ) از هوادار

زبیر نیک نفس(14) سیاوش یزدانی 68 از استقلال

اخراج:

سیاوش یزدانی(88)

شرح گل:

هوادار 0 - استقلال 1 (دقیقه 10 - رودی ژستد) : در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی موجب سرنگونی او شد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد که رودی ژستد با آرامش خاصی، ضربه را در خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

هوادار 1 - استقلال 1 (دقیقه 39 - محمدجواد محمدی): بعد از زدن چند کرنر و حملات پردامنه هوادار،ارسال زمینی و محکم سید محمد حسینی مدافع هوادار در درون محوطه را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا بعد از گلزنی به پرسپولیس، این بار دروازه استقلال را هم باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

هوادار 1 - استقلال 2(ارسلان مطهری دقیقه 84) روی ارسال عالی مهدی پور از نقطه کرنر، امیرارسلان مطهری با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم دروازه هوادار را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 14: سپهر روزی طلب روی ارسال خوب معین عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه زد که با واکنش خوب حسینی همراه شد.

دقیقه 24: بازهم روی حرکت خوب قاسمی نژاد، رودی ژستد در موقعیتی بسیار عالی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه والی او با اختلاف اندکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: روی ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، سیاوش یزدانی این فرصت را داشت که از روی خط شش قدم دروازه را باز کند که با تجمع مدافعین هوادار توپ برگشت پیدا کرد.

دقیقه 51: روی حرکت خوب وریا غفوری در گوشه محوطه جریمه فرصت خوبی نصیب استقلال شد که ضربه این بازیکن در میانه راه به امین قاسمی نژاد برخورد کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت

دقیقه 69: روی ارسال صائب محبی به دهانه دروازه، جواد محمدی فرصت داشت گل دومش را به ثمر برساند که با ضربه ای در شرایط نامتعادل این بخت را از دست داد.

دقیقه 83: امیرحسین حسین زاده در موقعیتی تک به تک با مهرداد بشاگردی قرار گرفت که ضربه او را بشاگردی به زیبایی هرچه تمام تر به کرنر فرستاد.

حاشیه:

* استقلالی های سابق هوادار برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشتند. بابک مرادی هم که به تازگی از استقلال جدا شده با دسته گل به سمت نیمکت این تیم رفت.

* رضا عنایتی که دوران درخشانی در استقلال داشت و یکی از محبوب ترین مهاجمان این تیم است امروز به عنوان سرمربی هوادار با پیراهن آبی کنار زمین حضور یافته است.

* چمن ورزشگاه انقلاب کرج به شدت سبز است ولی کناره های آن به گونه ای است که به نظر می رسد شاید رنگ شده باشد!

* بازیکنان هوادار اعتراض شدیدی به اعلام پنالتی زودهنگام برای استقلال داشتند.

* رضا عنایتی تنها 20 دقیقه پس از شروع بازی به دلیل اعتراضات مکرر از داور کارت زرد گرفت.

* با توجه به زوایای دوربین در صحنه های آهسته و تفاوت آشکار در رنگ چمن پشت دروازه با درون زمین، به نظر می رسد چمن ورزشگاه انقلاب کرج رنگ شده است!

*سیاوش یزدانی در حالی که تیم هوادار در حال حمله بود، توپی که بیرون زمین بود را وارد زمین بازی کرد و به همین دلیل با کارت زرد دوم مواجه شده و در ادامه اخراج شد.