علی بهجت بازیکن تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه النفط شامگاه پنجشنبه مورد سوءقصد نافرجام قرار گرفت.

سوء قصد به جان بازیکن ملی‌پوش عراقی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان تیم النفط که در دوره‌های گذشته به تیم ملی عراق نیز دعوت شد ولی در اردوهای اخیر این تیم حضور نداشت، شب گذشته مورد سوء قصد قرار گرفت که از این مهلکه جان سالم به در برد.

علی بهجت در این خصوص و در گفت‌وگو با خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت: در یکی از جلسات در حال بررسی یک معامله بودم و در حین رانندگی موتورسوارانی مرا تعقیب و سه گلوله به سمت من شلیک کردند که مجبور شدم برای خلاص شدن از شر آنها، با ماشین خود فرار کنم.

وی با بیان اینکه تعقیب و گریز از مسافت طولانی ادامه داشت و تیراندازی در این بین ادامه داشت، افزود: سپس نزدیک ایستگاه پلیس ایستادم و آنها را مجبور به فرار کردم.

بهجت اضافه کرد: عجیب این است که با کسی دشمنی ندارم و این باعث افزایش نگرانی من شده است، چرا که نمی‌توانم کسی را متهم کنم. عجیب‌ترین چیز این است که من صدای آژیر پلیس را می‌شنیدم ولی کسی را ندیدم که برای مداخله ورود کند.

 

بازیکن تیم ملی عراق و باشگاه النفط در پایان گفت: از دستگاه‌های امنیتی تقاضا دارم تا خودروهایی که از شیشه دودی استفاده می‌کنند و در خیابان‌ها پرسه می زنند را کنترل کرده و اجازه تردد را به آنها ندهند.