چلسی در دیداری دشوار و در پایان 120 دقیقه پلیموث را در جام حذفی انگلیس مغلوب کرد.

صعود پرزحمت چلسی در جام حذفی انگلیس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که فرصت های زیادی را از دست داد، با مهار پنالتی کپا آریزبالاگا در دقیقه 118 در نهایت موفق به کسب پیروزی 1-2 مقابل پلیموث و صعود به دور پنجم جام حذفی شد. وقت قانونی بازی با نتیجه 1-1 تمام شد و چلسی در دقیقه 105 به گل برتری دست یافت.

بر خلاف تصور این پلیموث بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشت به گل اول دست یافت. روی ارسال ایستگاهی هاتون، این گیلسپی بود که با ضربه سر موفق به زدن اولین گل این دیدار شدد. لحظاتی بعد متئو کواچیچ فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه تماشایی او به دیرک دروازه پلیموث برخورد کرد.

در اواسط نیمه اول این حکیم زیاش بود که با حرکتی تماشایی برای چبلسی خلق موقعیت کرد، اما این بار ضربه کالوم هودسون اودوی در شرایطی بسیار خوبی به دیرک دروازه خورد. اما در نهایت در دقیقه 41 چلسی به گل رسید. ارسال زمینی میسون مونت از سمت راست با ضربه پشت پا و رباح مجری سزار آسپلیکوئتا همراه شد تا چلسی به گل تساوی دست یافته و نیمه نخست با نتیجه 1-1 تمام شود.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال زمینی میسون مونت بود که روملو لوکاکو در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت شد، اما او به توپ نرسید و موقعیت از دست رفت. در دقیقه 68 این بار خود میسون مونت با ضربه ای محکم از مرکز محوطه جریمه می توانست دروازه را باز کند، اما کوپر به خوبی عکس العمل نشان داد. در ادامه تلاش چلسی برای گلزنی اثربخش نبود و مسابقه به اوقات اضافی کشیده شد.

چلسی در وقت اضافی نیز هجومی ظاهر شده و بعد از خلق یکی دو موقعیت به گل رسید. روی همکاری تیمو ورنر و کای هاورتز و ارسال هافبک آلمانی، مارکوس آلونسو در محوطه جریمه حاضر شده و با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.

اما در دقیقه 117 سار در محوطه جریمه هاردی را متوقف کرد و بلیموث صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود هاردی پشت توپ قرار گرفت، اما کپا آریزابالاگا ضربه او را مهار کرد و در ثانیه های پایانی دروازه تبمش را نجات داد.