روز گذشته نساجی در یک بازی دوستانه که در استادیوم نقش جهان برگزار شد با سه گل ‌برابر تیم سپاهان شکست خورد.

اتفاق عجیب؛ پنالتی حامد شیری گل نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب در این بازی گل نشدن پنالتی حامد شیری بود.در نیمه دوم و در حالی‌که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان پیش می‌رفت نساجی روی یک ارسال از جناح راست صاحب ضربه پنالتی شد، به این‌خاطر که مدافع سپاهان توپ را با دست دفع کرد. حامد شیری پنالتی‌زن نساجی که به یاد نداریم پنالتی‌ای را گل نکرده باشد پشت ضربه ایستاد و در حالی‌که رشید مظاهری سنگربان جدید سپاهان را فریب داده بود توپ را به بیرون زد. حامد شیری در این بازی یک بدشانسی دیگر هم آورد چرا که دقایقی بعد، شوت از راه دور امید نورافکن بعد از برخورد به بدن حامد شیری وارد دروازه حسین خطیر دروازه‌بان نساجی شد. 

ساکت الهامی در این بازی به همه بازیکنانش به خصوص بازیکنان جوان میدان داد و تنها بازیکنی از نساجی که در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد متین کریم‌زاده بازیکن جدید این تیم بود. این بازیکن در جریان بازی به‌صورت اختصاصی و دور زمین تمرین می‌کرد. 

نساجی در بازی بعدی خود میزبان پرسپولیس در استادیوم امام رضای مشهد است و در حالی مهیای این بازی می‌شود که در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده است. جالب این‌که آخرین شکست نساجی در برابر سپاهان و در هفته هفتم لیگ برتر بود. این بازی در استادیوم نقش جهان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.