میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید فدراسیون فوتبال در تلاش برای عقد قرارداد با مهدی مهدوی کیا است و در این‌صورت در فرصت بعدی اردوی تیم امید برگزار می‌شود.

ماجدی: دبیر کل پیگیر قرارداد مهدوی کیا است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا بیشتر توضیح داد و گفت: دبیر کل فدراسیون فوتبال شخصا پیگیر قرارداد با مهدی مهدوی کیا و دستیارانش است و در صورت این اتفاق اردوی بعدی تیم امید در روزهای فیفا برگزار خواهد شد.

میرشاد ماجدی در خصوص این‌که چه زمانی سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان مشخص می‌شود؟ گفت: استعدادیابی در این دو رده سنی رو به پایان است و به‌زودی باید نشستی در این زمینه برگزار کنیم تا در نهایت سرمربی تیم نوجوانان و جوانان مشخص شود. در سال 2022 مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها برگزار می‌شود. به‌خاطر کرونا مرحله نهایی جام ملت‌ها برگزار نشد و به دنبال آن بازی‌های جام جهانی هم لغو شد. این بار مسابقات مقدماتی از ابتدا برگزار می‌شود. 

رئیس کمیته جوانان در واکنش به این موضوع که به‌عنوان جانشین مهدی مهدوی کیا، به‌عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران برگزیده شده است؛ گفت: من قبلا هم عهده‌دار این سمت بودم. این موضوع به فیفا اعلام شده است و تلاش خواهم کرد در این سمت به فوتبال ایران کمک کنم.