محمد مشایخ زننده گل تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با سپاهان در این مسابقه بازی در دو پست را تجربه کرد. دفاع میانی و دفاع راست.

مشایخ: باز هم برای نفت MIS گل می زنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره توضیح می دهد: فصل گذشته در آخرین بازی نفت مسجد سلیمان که در برابر آلومینیوم اراک برگزار شد آقای فکری تصمیم گرفت ازمن در پست دفاع میانی استفاده کند که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم و در این بازی برنده شدیم. در حضور دوباره در اردوی نفت مسجد سلیمان طی صحبت هایی که دوباره با من داشتند اعلام کردند که می خواهند تجربه هفته پایانی فصل گذشته را تکرار کنند که من هم با کمال میل قبول کردم چون این تصمیم موجب شد به بازیکن دو پسته تبدیل شوم. پست اصلی من هافبک دفاعی است. در بازی با سپاهان همه چیز برای ما خوب پیش می رفت اما زمانی که 10 نفره شدیم کار برای ما سخت شد. بعد از اخراج مسلم مجدمی تصمیم کادر فنی این بود که من در پست دفاع راست بازی کنم.

محمد مشایخ پیرامون گلزنی خود در این دیدار که موجب شد کلین شیت رشید مظاهری در فاصله یکی دو دقیقه مانده به پایان بازی خراب شود؛ گفت: به عنوان بازیکن که در پست هافبک دفاعی به میدان می روم و البته الان پست اصلی ام دفاع میانی شده گلزنی را دوست دارم و به همین خاطر روی ضربات ایستگاهی پیشروی می کنم که گل بزنم. خوشبختانه در بازی با سپاهان این اتفاق برای من رخ داد. ضربه کرنر که زده شد من از عقب به فضا زدم و روی تیر یک توپ را قطع کردم که تبدیل به گل شد. در بازی های آینده هم سعی خواهم کرد برای تیم نفت مسجد سلیمان گل بزنم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نفت با توجه به شکست سنگین 4-1 در برابر سپاهان در جدول بازی ها باقی می ماند یا نه؟ گفت: ما در بازی با سپاهان در دقایق زیادی 10 نفره بازی کردیم و اگر داور در صحنه مورد اشاره سخت گیری بیش از اندازه به خرج نمی داد نتیجه چیزی غیر از این می شد. همین سپاهانی که در برابر ما چنین نتیجه ای به دست آورده خود هم چنین شکست هایی داشته اما الان مدعی قهرمانی است. من شک ندارم با ایده های آقای فکری و هم چنین تلاش بازیکنان به رتبه های بالاتر جدول صعود خواهیم کرد. اینجا از آقای فکری هم تشکر می کنم که دوباره به من اعتماد کرد و سرانجام در لیگ برتر به بازیکن ثابتی تبدیل شدم. من قبلا در ذوب آهن هم بازی در لیگ برتر را تجربه کردم اما در این تیم بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی می شدم.