هافبک خلاق و خوش‌تکنیک سپاهان امیدوار است به مانند فصل گذشته نیم‌فصل دوم را رویایی سپری کند و برترین پاسور لیگ شود.

چالش‌‌های سروش برای تکرار عنوان بهترین پاسور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که این سومین نیم‌فصل دوم پیاپی است که حضور در اصفهان و تیم سپاهان را تجربه می‌کند، در سودای تکرار درخشش خود در لیگ بیستم بوده و در تلاش است تا بتواند به مانند فصل گذشته لیگ برتر بازهم در قامت برترین پاسور، لیگ را به پایان ببرد.

رفیعی فصل گذشته تا پایان هفته هفدهم 3 پاس‌گل داشت و بعد در 13 هفته توانست 6 بار گل‌سازی کند، در مصاف با نفت مسجدسلیمان یک گام برای تکرار روزهای خوب فصل گذشته برداشت.

پیش از دیدار با نفت، هافبک 31 ساله سپاهان توانسته بود مقابل نفت مسجدسلیمان در بازی رفت و فولاد خوزستان پاس گل بدهد و بار دیگر در مصاف با مسجد سلیمان با حرکتی انفرادی و تماشایی، یکی از زیباترین پاس‌گل‌های فصل را برای رضا میرزایی فراهم کرد؛ جایی که او با یک کف‌پای دیدنی میثم نقی‌زاده را از جریان مسابقه خارج کرد و با پاسی عمقی رضا میرزایی را در موقعیت تک به تک با گلر حریف قرار داد تا یکی از زیباترین پاس گل‌های فصل را ثبت کرده باشد. 

حالا سروش رفیعی تا پیش از شروع هفته هجدهم در موقعیتی مشابه فصل گذشته با 3 پاس‌گل قرار دارد و باید دید این هافبک خلاق و خوش‌تکنیک که توانسته به تیم ملی هم در اردوهای اخیر دعوت شود، می‌تواند به مانند لیگ بیستم نیم‌فصلی فوق‌العاده را بگذراند و برای دومین فصل پیاپی برترین گلساز فوتبال ایران شود یا خیر. ضمن اینکه یاسین سلمانی که در هفته‌های میانی نیم فصل اول توانست جایگاه او را در روزهای غیبت این بازیکن بگیرد، روز گذشته با پشت سر گذاشتن مصدومیت همسترینگ ده دقیقه بازی کرد تا در 13 هفته باقی مانده شاهد رقابت بسیار نزدیکی بین این دو بازیکن توانمند سپاهان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نیز باشیم.