این احتمال وجود دارد طی روزهای آینده عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست ریاست سازمان لیگ معرفی شود.

مهرداد سراجی به سازمان لیگ می‌رود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که گمانه‌زنی رسانه‌ها از خروجی جلسه امروز هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال، انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست ریاست و جانشین موقت برای شهاب‌الدین عزیزی‌خادم بود، اما در نهایت این جلسه با اعلام نام میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید.

ماجدی حالا ماموریت دارد تا در فاصله جلسه هیات‌رئیسه تا مجمع آتی فدراسیون فوتبال، امورات عالی‌ترین سازمان فوتبالی کشور را رتق و فتق کند و احتمالا در روزهای آتی، انتصاباتی از سوی میرشاد ماجدی به انجام می‌رسد.

انتصاباتی در حوزه‌ی نواب رئیس اول و دوم که سرپرستی آن برعهده مهرعلی و بهاروند بود اما پایان دوره سرپرستی‌شان باعث شد تا در جلسه هیات‌رئیسه حق رأی نداشته باشند.

از تغییرات دیگر احتمالی در فدراسیون فوتبال، تغییر رئیس سازمان لیگ است که در حال حاضر حیدر بهاروند این سمت را عهده‌دار است.

اخبار غیررسمی از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که احتمالاً مهرداد سراجی در کسوت سرپرست سازمان لیگ طی روزهای آینده منصوب می‌شود و او در این سمت در کنار عضویت در هیات‌رئیسه به فعالیت خود در عرصه مدیریت فوتبال ایران احتمالاً ادامه خواهد داد.