مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم راضی به نظر می‌رسد.

طعنه آلگری به رونالدو: حالا بیشتر تیم هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در تابستان گذشته از یوونتوس جدا شده و با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند پس از 12 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد برگشت.

این بازیکن پرتغالی در طول دوران حضورش در یوونتوس گل‌های بسیاری را برای این تیم به ثمر رساند و موفق شد دو عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا و یک قهرمانی در جام حذفی را نیز به دست آورد.

یووه این فصل با مشکلات بسیاری روبرو بوده و پس از آغاز فاجعه‌باری که در ابتدای فصل تجربه کرد در حال حاضر برای قرار گرفتن د ر رتبه چهارم جدول رده‌بندی با آتالانتا و لاتزیو رقابت دارد.

آلگری در مصاحبه اخیرش به صورت مستقیم از رونالدو نام نبرده اما با اشاره‌های مختلف به نوعی این احساس را منتقل کرده که از جدایی این بازیکن خوشحال است

این مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری شب گذشته گفت:« من فکر می‌کنم که اهداف شخصی دیگر کنار گذاشته شده‌اند و بیشتر تمرکز بازیکنان روی تیم است. ما حالا شش یا هفت ماه است که در کنار هم هستیم. کمی بیشتر با هم آشنایی داریم و بیشتر احساس تیم بودن می‌کنیم.»

پیش از این بارها بسیاری از بازیکنان یوونتوس از جمله لئوناردو بونوچی به این نکته اشاره کرده بودند که جدایی رونالدو باعث شده که دیگر بازیکنان این تیم بیشتر احساس تیم بودن و یک‌دست بودن داشته باشند.

این در حالی است که این ستاره پرتغالی نیز پس از جدایی از یووه در یونایتد روزهای چندان خوبی را سپری نکرده است، او در لیگ برتر 9 گل در 21 بازی به ثمر رسانده و به همراه دیگر بازیکنان در تلاش است تا جایگاه این تیم در رده چهارم را تثبیت کرده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد.