رقابت های این فصل فوتبال در لیگ ایران در هفته هجدهم ،همچنان یک خط تیره در جدول رده بندی دارد، استقلال بدون باخت در صدر جدول جا خوش کرده است. خط تیره ای که در جهان فوتبال هم دیده می شود.

استقلال و رقابت با پورتوی طارمی و په‌په (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه " ، رقابت های لیگ برتر ایران در پایان هفته هجدهم رقابت ها با صدرنشینی استقلال ادامه دارد .

آبی های پایتخت که فصل را خوب شروع کرده‌اند بعد از 18هفته بدون شکست و با 13برد و پنج تساوی و میانگین خیره کننده 2.44 امتیاز از هر دیدار به تنهایی در صدر جدول جای دارند .

ترانسفر مارکت در گزارشی جدید آخرین رده بندی بی‌شکست‌های  جهان را در فصل حال حاضر رقابت های باشگاهی اعلام کرده است که استقلال در این رده بندی در جایگاه پنجم ایستاده است. 

پارتیزان بلگراد از لیگ صربستان با 20برد و دو تساوی در رده اول قرار دارد،بعد از این تیم پورتو پرتغال قرار دارد که 19برد و سه تساوی کسب کرده است. المپیاکوس یونان با 17برد و 5تساوی در جایگاه سوم این رده بندی قرار دارد و تیم چهارم جدول السد قطر با 16برد و یک تساوی می باشد. استقلال ایران بدون باخت و 13برد و 5تساوی در رده پنجم این جدول قرار دارد و تیم های بعدی از رده ششم حداقل یک باخت در این فصل داشته اند. 

باید دید روند شکست ناپذیری استقلال در این فصل که 12هفته آن باقی مانده است تا پایان فصل ادامه خواهد داشت تا این تیم رکوردی تاریخی را در لیگ برتر کسب نماید،یا تیمی پیدا خواهد شد تا به این سلطه آبی ها در لیگ پایان دهد.