ایسنا | نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌ در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما با قدردانی از رویکرد صدا و سیما در پیگیری مطالبه آزادسازی سواحل و منابع طبیعی، بر لزوم استمرار و تقویت این رویکرد در رسانه ملی تاکید کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جبلی

ریاست محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام

در هفته های گذشته بود که رسانه ملی مطالبه به حق مردم درخصوص آزادسازی منابع طبیعی و سواحل را مطرح کرد و با به تصویر کشیدن دست اندازیها و تخلفات متعدد، زمینه  آزادسازی سواحل و منابع طبیعی را ایجاد کرد.

رسانه ملی خود را پیشانی مطالبه جامعه و جمهور مردم قرار داد و با مطالبه گری قانونی و صحیح، ورود دستگاههای متولی به موضوع را پیگیری کرد. با ورود بسیار خوب و مقتدرانه قوه قضائیه، دولت و سایرنهادها، امروز شاهد تمکین دستگاهها و آزادسازی سواحل بودیم و این مطالبه چندین ساله هموطنان با پیگیری رسانه ملی و ورود خوب و قابل تقدیر قوا و نهادهای مرتبط به ثمر نشست.

لذا از این رویکرد متعالی جنابعالی، همکاران محترمتان و همه مسئولان ملی و محلی که در تحقق و پیگیری این مطالبه مهم نقش ایفا کردند، صمیمانه قدردانی می نمایم و خواهشمندم استمرار و تقویت این رویکرد همچنان در دستور کار رسانه ملی باشد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.‌»