ارسلان مطهری می توانست علاوه بر پاس گل، نامش را به عنوان گلزن دیدار برابر تراکتور نیز به ثبت برساند که چنین نشد.

 ارسلان و جشنی که 90+2 خراب شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک ارسلان مطهری تعویض طلایی فرهاد مجیدی از زمان پیوستن او به استقلال بوده است. بازیکنی که تاکنون 13 بار در رقابت های مختلف به عنوان بازیکن تعویضی برای آبی پوشان موفق به گلزنی شده و آمار بسیار خوبی را در این زمینه به ثبت رسانده است.

او شب گذشته نیز ناجی تیمش شد. بازیکنی که در دقیقه 66 به جای رودی ژستد به زمین آمد و 4 دقیقه بعد زمینه ساز گل تیمش شد. او که در میانه میدان با حسین زاده یک و دو کرده بود، با پای چپ و پاسی تک ضرب توپ را به هم تیمی اش پس داد و این بازیکن جوان در مصافی تک به تک با اخباری، گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

مطهری که این بار به عنوان بازیکن تعویضی پاس گل تیمش را داده بود، می توانست نام خودش را نیز به عنوان گلزن این بازی به ثبت برساند. در دقایقی که تراکتور به دنبال تدارک یک حمله برای رسیدن به گل تساوی بود، این تیم روی اشتباه اخباری تا آستانه دریافت گل دوم نیز پیش رفت که بخت با این گلر ملی پوش یار بود.

پاس رو به عقب مهدی کیانی به محمدرضا اخباری رسید و ارسلان مطهری که همواره نشان داده با پرس های شدید خط دفاعی حریف را آزار می دهد، به دنبال این توپ دوید و توانست گلر تراکتور را به اشتباه وادار کند و توپ را از زیر پای او بدزدد. در حالیکه ارسلان خارج از محوطه جریمه تبریزی ها صاحب توپ شده بود و اخباری نیز بیش از 20 متر از دروازه اش خارج شده بود، بهترین فرصت ممکن برای گلزنی ارسلان ایجاد شد.

مهاجم آبی ها که می توانست چند متری را نیز پیش روی کرده و به راحتی دروازه را باز کند، تصمیم گرفت از همان فاصله دور توپ را به سمت دروازه تراکتور بفرستد که تکل به موقع اخباری باعث انحراف شوت ارسلان شد و توپ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا بزرگترین بخت مطهری برای گلزنی از دست برود.

به هر شکل ارسلان می توانست در دقیقه 90+2 جشن پیروزی تیمش را شیرین تر کرده و با یک گل و یک پاس گل خودش را به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی کند که بخت با او یار نبود تا او اینگونه از ته دل حسرت فرصت از دست رفته را بخورد.