توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی تاکید کرد لیل تیمی فیزیکی و رقابت طلب در فوتبال فرانسه محسوب می شود.

توخل: وقت شوخی و خنده در مورد لوکاکو نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بعد از واگذاری صدرنشینی به یوونتوس در ثانیه های پایانی، حالا فردا شب در مرحله یک هشتم در خانه خود پذیرای لیل خواهد بود. توماس توخل، سرمربی چلسی در نشست خبری این دیدار حاضر شده و مدعی شد شرایط فعلی روملو لوکاکو نه مطلوب خود این بازیکن است و نه کادر فنی چلسی.

توماس توخل گفت: "لیل از یک سرمربی فوق العاده و گروهی از بازیکنان خوب در فصل گذشته بهره می برد. زمانی که من در پاریس بودم، لیل تیمی رقابت طلب محسوب می شد و هرگز به راحتی نمی‌توان در استادیوم این تیم بازی کرد. کیفیت سرمربی لیل فوق‌العاده بالا بود و می‌توان گفت که آنها از کیفیت مبارزه برای حضور در رتبه های بالای جدول برخوردار بودند.

اما لیل بازیکنان و سرمربی خود را در تابستان از دست داد و بنابراین تغییر بزرگی در این یاشگاه رخ داده است. در چنین شرایطی به زمان نیاز دارید تا همه چیز دوباره مانند قبل شود. آنها یکی دیگر از بازیکنان کلیدی خود را در زمستان نیز از دست دادند، اما همه ما می دانیم که فوتبال در فرانسه چقدر فیزیکی بوده، بازیکنان هجومی لیل از آمادگی بالایی برخوردارند و آنها تیمی شجاع محسوب می شوند. مثل همیشه به حریف احترام می گذاریم و تیم را آماده حضور در این دیدار خواهیم ساخت.

عملکرد ضعیف روملو لوکاکو مقابل پالاس؟ چه کار می توانم بکنم؟ نمی دانم. ما باید با این شرایط مقابله کنیم. داده هایی وجود دارد که خود گویای همه چیز است. لوکاکو در این دیدار خیلی نقش آفرینی نکرد و گاهی اوقات شرایط اینطور پیش می رود. البته این خواسته ما یا خود روملو نیست و حالا نباید در رابطه با این موارد شوخی کرده و بخندیم. 

البته شاید از نظر تاریخی نیز همیشه شرایط برای مهاجمان در چلسی دشوار بوده و شاید این تیم بهترین مکان برای موفقیت بازیکنان هجومی نیست. به نظر من چلسی از نظر دفاعی تیمی قوی به حساب می آید و ما یک تیم فیزیکی با نگرش خاصی هستیم."