هواداران استقلال امید زیادی داشتند که انتشار خبر کنار گذاشته شدن وریا غفوری یک شایعه رسانه‌ای باشد، اما ...

حاشیه بزرگ تمرین امروز استقلال چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از یک برخورد داخل تمرین آغاز شد. البته به جز بازیکنان و کادر حاضر در تمرین استقلال، کسی خبر نداشت که وریا بطری آب را به زمین کوبیده و تمرین را ترک کرده است. اگر چه مربیان با صدا کردن اسم او در تلاش بوده اند که او را از این عصبانیت ناگهانی منصرف کنند.

اما اتفاقی که هواداران استقلال به سختی باورش می کنند، با انتشار یک بیانیه شکل واقعی به خود گرفت. جایی که در یک خبر 3 خطی روی خروجی باشگاه چنین آمده بود: « با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.»

زمان انتشار این پست در صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال، 4 و 8 دقیقه بعد از ظهر بود و هنوز دقایقی از آن نگذشته بود که استقلالی ها و البته پرسپولیسی ها متعجب از این خبر، هاج و واج پست های اینستاگرامی مزین به تصویر وریا را نگاه می کردند.

حتما می دانید که برای استقلالی ها، وریا یک بازیکن معمولی نیست. او در همه این سالها، سمبل و یکی از بهترین بازیکنان تیم و یک چهره غیرقابل عبور در بین همه مربیانی بوده است که در استقلال حضور پیدا کرده اند. با این حال، شاید خرید صالح حردانی در تیم فصل، مرزی را بین او و کادرفنی استقلال ایجاد کرد که اتفاق امروز در پی آن رقم خورد.

اینکه کاپیتان شاید پیش خودش فکر می کند نباید در حالیکه خودش دایه حضور در تیم ملی را دارد، رقیب جوان و مستقیمش سر از استقلال دربیاورد. اما به هر شکل فوتبال تعارف بردار نیست و پر از اتفاقات مشابه مثل این بوده و خواهد بود و عامل سن یک مسئله اصلی و مهم برای همه بازیکنان است. حتی برای فوق ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که یکی از سخت ترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می گذارند.

محمدحسین میثاقی دقایقی پیش در برنامه فوتبال سعی کرد با لحنی آرام موضوع پیش آمده در تمرین استقلال را توضیح بدهد، به هر حال با توجه به جایگاه وریا و البته محبوبیت فرهاد مجیدی و جایگاه آبی ها در صدور جدول، فعلا همه سعی در رواداری دارند تا موضوع به نحوی حل و فصل بشود. اگر چه تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با غفوری و اعلام موضع او پس از تمرین بی نتیجه ماند.

وریا در بازی این هفته استقلال مقابل تراکتور، در اواسط نیمه دوم جایگزین حردانی شد اما حالا با توجه به اتفاقات پیش آمده در مسابقه مقابل فجر حضور نخواهد داشت. البته پا درمیانی مدیران باشگاه و اطرافیان سرمربی می تواند موضوع را به سمت تلطیف ببرد و ماجرای عصبانیت ناشی از تکل روی ناخن پای سیاه شده در تمرین، زودتر به پایان برسد که استقلال به خودی خود درگیر مشکلاتی است که نیاز به یک حاشیه اضافی از سوی کاپیتان ندارد.