پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان پیش‌تر پنج مرتبه در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که همه آن بازی‌ها از جذابیت بالایی برخوردار بوده است.

این زد و خورد همیشه تماشایی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس باید در سیرجان به مصاف گل‌گهری برود که علی‌رغم کسر هفت امتیاز هنوز در نیمه بالای جدول است و برای هر تیمی دردسرساز می‌شود. گل‌گهری‌ها در حالی سومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند که با هدایت قلعه‌نویی و در اختیار داشتن بازیکنان نام آشنا از کیفیت خوبی برخوردارند. سرخ‌ها در کورس نفسگیری با استقلال هستند و فرصت لغزش ندارند اما گل‌گهر، می‌تواند دردسرساز باشد به خصوص اینکه آنها همین اسفندماه سال گذشته در خانه پنج گل از شاگردان گل‌محمدی دریافت کردند و حالا در پی جبران آن هستند. در این مطلب پنج دیدار گذشته آنها در لیگ برتر را مرور می‌کنیم.

*کامبک، اخراج، تونل افتخار و 9 گل در دو دیدار سرخ‌ها در دیدار رفت لیگ نوزدهم در یک بازی هیجان انگیز در آزادی مقابل این تیم دو بر یک برنده شدند. در آن بازی ترابی یک گل پلی استیشنی زد و علیپور زننده گل دیگر بود. علیرضا ابراهیمی که اکنون در پرسپولیس است نیز به زیبایی دروازه بیرانوند را گشود تا این بازی جذاب‌تر هم بشود و در نهایت قرمزها دو بر یک برنده شدند. اما اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین بازی های لیگ نوزدهم را نام ببریم بدون تردید بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و گل گهر در سیرجان یکی از آن‌ها خواهد بود. پرسپولیسی ها در شرایطی به سیرجان رفته بودند که قهرمانی‌شان قطعی بود و شروع بازی با تونل افتخار  آبی‌های سیرجان حال و هوای دیگری پیدا کرد و صحنه ای ماندگار را در تاریخ لیگ ایران به ثبت رساند. در همان دقایق ابتدایی کمال اخراج شد و سیرجانی‌ها در نیمه نخست با دو گل پیش افتادند تا شاگردان یحیی بازنده به رختکن روند. در نیمه دوم ابتدا علیپور یکی از گل ها را جبران کرد و سپس احمد نورالهی کار را به تساوی کشاند. این پایان ماجرا نبود و جذابیت های این بازی به وقت های تلف شده کشیده شد. پرسپولیس ده نفره در دقیقه ۲+۹۰ با پنالتی مهدی ترابی کامبک زد و به گل سوم رسید. اما بازی همچنان ادامه پیدا کرد و این بار نوبت مهرداد بایرامی بود که در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده برای سومین بار دروازه رادوشویچ را باز کند تا این بازی هیجان انگیز و شش گله برنده‌ای نداشته باشد.

*هشت گل به گل‌گهر در لیگ بیستم

در لیگ بیستم و در بازی رفت پرسپولیس در سیرجان با برتری پنج‌گله شاگردان قلعه نویی را در هم کوبید. گل‌بارانی که قلعه‌نویی را در شوک فرو برد و پر گل‌ترین پیروزی فصل پرسپولیسی‌ها را رقم زد. در دیدار برگشت پرسپولیس با دبل ترابی و شوت زیبای نوراللهی بازی را با سه گل برنده شد و تک گل گل گهر را یونس شاکری زد.

*گل‌گهر و سودای اولین پیروزی مقابل قرمزها

در نیم فصل اول لیگ امسال گل‌گهر پرسپولیس را حسابی به چالش کشید. قلعه‌نویی از نقطه ضعف پرسپولیس روی ضربات شروع مجدد بهره برد و پیش از پایان نیمه اول تیمش در آزادی پیش افتاد. در ادامه پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم کار را با گل عیسی آل‌کثیر به تساوی کشاندند و این دیدار سخت و نفسگیر برنده نداشت. حالا در ششمین تقابل لیگ برتری دو تیم نیز انتظار می‌رود هواداران شاهد یک بازی مهیج باشند. گل‌گهر در سودای اولین پیروزی مقابل پرسپولیس است و شاگردان گل‌محمدی نیز به هیچ وجه نمی‌خواهند فاصله‌شان تا صدر جدول بیشتر شود.