رامون پلانس، مدیر سابق بارسلونا در مورد اهداف شکست خورده این تیم در سال های اخیر صحبت کرده است.

بارسلونا در آستانه جذب این سه ستاره بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بارسلونا در سال های اخیر در بازار نقل و انتقالات چندان خوب و مورد پسند هواداران نبوده و این تیم علیرغم پرداخت مبالغ هنگفت، قادر به جذب مهره هایی تاثیرگذار نبوده است. حالا رامون پلانس، مدیر سابق بارسلونا در مصاحبه ای با شبکه اسکای اسپورتس اعتراف کرد که لائوتارو مارتینز، مانوئل لوکاتلی و دوسان ولاهوویچ، سه ستاره فعلی لیگ ایتالیا در چند سال گذشته در آستانه انتقال به این باشگاه قرار داشته اند.

رامون پلانس گفت: "لائوتارو واقعا در آستانه انتقال به بارسلونا بود، اما وضعیت با شیوع ویروس کرونا تغییر کرد. ما قبل از شیوع کرونا، جلسات زیادی با مدیر برنامه لائوتارو مارتینز و مدیران اینتر برگزار کرده بودیم، اما کرونا شرایط فوتبال را در نظر اقتصادی تغییر داد. دوسان ولاهوویچ بازیکنی واقعا قدرتمند است و ما دو سال پیش می خواستیم این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیریم. مانوئل لوکاتلی نیز بازیکن کاملی برای بارسلونا محسوب می شد، اما یوونتوس نیز باشگاه مهمی است و در نهایت ما نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.

اما ما با روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی نیز مذاکراتی داشتیم. سبک او برای بارسلونا مناسب بوده و او شبیه پپ گواردیولا است. این همان چیزی است که یک مربی باید برای هدایت تیمی مانند بارسلونا داشته باشد. ما در گذشته با روبرتو دی زربی صحبت کردیم و فکر می کنم در آینده بارسلونا دوباره به همکاری با او فکر خواهد کرد."