استقلال و مس رفسنجان دو تیم خوب این فصل از رقابت های لیگ برتر در یک عنوان با هم شریک هستند. بیشترین گل زده در فصل جاری یا تهاجمی ترین تیم لیگ برتر.

استقلال و مس رفسنجان؛ شریک در یک عنوان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم مس رفسنجان در خانه تیم آلومینیوم اراک و با ضربه عقیل کعبی در لحظات پایانی مسابقه علاوه بر کسب سه امتیاز شمار گل های خود را به عدد 29 رساند و یک گل از استقلال در تعداد گل های زده پیشی گرفت اما بعد از این مسابقه آبی ها هم با یک گل که توسط جعفر سلمانی به ثمر رسید در برابر فجر سپاسی به پیروزی رسیدند تا شمار گل های تیم استقلال هم به عدد 29 برسد و حالا مس رفسنجان و استقلال به اتفاق تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر تا به این جای کار به حساب می آیند.

البته تعداد گل واقعی هر دو تیم 26 گل است. به این خاطر که مصاف مس رفسنجان – شهر خودرو به دلیل عدم حضور تیم مشهدی برگزار نشد و در ادامه این بازی با رای کمیته انضباطی 3-0 به سود مس اعلام شد. دیدار استقلال در برابر گل گهر در سیرجان هم با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت اما کمیته انضباطی به دلیل استفاده گل گهر از بازیکن خارجی غیر مجاز نتیجه این بازی را 3-0 به سود تیم استقلال اعلام کرد.

29 گل در 19 بازی؛ این بدین معنی است که معدل گل زده استقلال و مس در هر بازی 1.52 گل است و از سویی این دو تیم هر 58 دقیقه به طور میانگین یک گل در بازی های لیگ برتر به ثمر رسانده اند.