ستاره سابق فوتبال و سرمربی کنونی ذوب آهن می گوید حمید استیلی همه فاکتورها را برای سرپرستی تیم ملی دارد.

تارتار: انتخاب استیلی به این فدراسیون امیدوارمان کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی تارتار در گفت وگو با "ورزش سه" درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: من فکر می کنم فدراسیون فوتبال بهترین گزینه را برای سرپرستی تیم ملی انتخاب کرد. حمید رابطه نزدیکی با همه اهالی فوتبال دارد و احساسم این است که هیچ کس نباشد که او را به عنوان مدیر تیم ملی قبول نکند. او از جنس فوتبال است و قطعا کمک های زیادی به تیم ملی انجام می دهد.

سرمربی کنونی ذوب آهن که رابطه نزدیکی با استیلی دارد، صحبت هایش را اینطور ادامه داد:با توجه به اتفاقاتی که پیش از این رخ داده بود، انتخاب حمید استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی ما را به آینده این فدراسیون امیدوار می کند. این انتخاب نشان می دهد که فدراسیون کنونی به دنبال کار و تلاش هستند و اینکه بتوانند با بهترین انتخاب ها شرایط خوبی را برای تیم های ملی در بحث مردان و زنان رقم بزنند. 

وی افزود: حمید در جام جهانی فوتبال بازی کرده، در عرصه باشگاهی و ملی مربیگری کرده و سابقه سرپرستی و مدیریت اجرایی در فوتبال نیز دارد. با این رزومه و سابقه او بهترین انتخاب برای تیم ملی فوتبال محسوب می شود. او می تواند با اسکوچیچ به عنوان سرمربی ارتباط خوبی بگیرد. فکر می کنم استیلی همه فاکتورهای لازم را برای سرپرستی تیم ملی دارد و واقعا به فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب تبریک می گویم.

تارتار صحبت های خود را اینگونه به پایان برد: با حضور حمید استیلی فکر می کنم وزن نیمکت تیم ملی بالاتر رفته است. حضور امثال استیلی، باقری و هاشمیان در کنار اسکوچیچ اتفاق خوبی است. امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران بتواند در دو بازی باقیمانده از انتخابی جام جهانی نیز موفق باشد و صعودی مقتدرانه را بدون شکست تجربه کند. بعد از هم آرزوی همه ما موفقیت در جام جهانی و صعود به دور دوم است که فکر می کنم با برنامه ریزی مناسب و اردوهای خوب و بازی تدارکاتی بشود به آن دست پیدا کرد.