رضا عنایتی ترکیب منتخب خود برای تقابل سخت با فولاد خوزستان را مشخص کرد.

یازده مرد منتخب عنایتی برای تقابل با فولاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران امروز میزبان فولاد خوزستان است. هواداری‌ها که روند رو به رشدی از خود نشان داده‌اند و با پیروزی در بازی هفته قبل مقابل شهرخودرو از روحیه بالایی نیز برخوردار هستند باید در یک مصاف سخت و حساس مقابل شاگردان جواد نکونام قرار بگیرند.

هوادار امروز با چند تغییر نسبت به بازی قبل وارد میدان می‌شود. مسلم حق شناس که با مصدومیت بشاگردی به ترکیب اصلی رسیده کار سختی مقابل مهاجمان با تجربه فولاد خواهد داشت. ترکیب سه‌دفاعه عنایتی با سید محمدستاری، سید محمد حسینی و مهدی عبدی شکل گرفته است. محمد چهارمحالی و سیدمحمد میری دو هافبک دفاعی هواداری‌ها هستند. داریوش شجاعیان که به ترکیب برگشته پشت فوروارد بازی می‌کند. معین عباسیان به عنوان وینگر چپ و فرزاد جعفری که در بازی قبلی گل زده بود وینگر راست هوادار است. حسین صادقی و بابک مرادی نیز دو مهاجم رضا عنایتی مقابل فولاد خواهند بود.

هوادار چند غایب در این مسابقه دارد. نیما انتظاری بازیکن فیکس هوادار که تا پیش از این در تمام هفته‌ها بازی کرد به دلیل محرومیت حضور ندارد. روح الله باقری و جواد محمدی، دو مهاجم این تیم  نیز مصدوم هستند و در لیست عنایتی حضور ندارند.

ترکیب هوادار: 

مسلم حق شناس

سید محمد حسینی

مهدی عبدی

سید محمد ستاری

سید محمد میری

محمد چهارمحالی

داریوش شجاعیان

معین عباسیان

فرزاد جعفری

حسین صادقی

بابک مرادی