خورخه ماس یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی، ابراز امیدواری کرد تا آنها بتوانند لیونل مسی را جذب کنند.

مسی هنوز یکی از بهترین‌هاست؛ به جذب او خوش بینم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2018 بود که دیوید بکام به همراه خورخه ماس و پسر او یعنی خوزه سهام باشگاه اینتر میامی آمریکا را خریداری کردند. از همان زمان آن ها اهداف بلندپروازانه‌ای را در نقل و انتقالات در سر داشتند و بازیکنانی نظیر بلیز متویدی و گونزالو ایگواین را به خدمت گرفتند اما همواره از لیونل مسی به عنوان یکی از مهمترین هدف‌های این باشگاه یاد شده است.

لیونل مسی فصل گذشته در یک انتقال جنجالی و پر سر و صدا از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال اصلا بعید نیست که برنده هفت باره توپ طلا برای سال‌های انتهایی فوتبال خود راهی لیگ آمریکا شود. در همین راستا مالک باشگاه اینترمیامی ابراز امیدواری کرده که آنها بتوانند این فوق ستاره آرژانتینی را جذب کنند.

خورخه ماس در این باره گفت: "لئو مسی هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود و مهارت های او کم نشده است. من فکر می کنم رابطه خوبی بین او و دیوید بکام برقرار است اما ما دوست داریم که بعد از ترک پاری‌سن ژرمن مسی را به عنوان بازیکن خودمان ببینیم و بخشی از تیم ما باشد. آیا ممکن است این اتفاق بیفتد؟ ببینید ما برای این هدف فشار خواهیم آورد. من قلبا به این مسئله خوشبین هستم. آیا می توانم تصور کنم که این اتفاق رخ دهد؟ به هر حال این یک احتمال است."