مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان توضیحاتی درباره چگونگی بازسازی چمن ورزشگاه نقش جهان، باغ فردوس و جروکان ارائه کرده است.

سپاهان به دنبال ایجاد چمن‌هایی در کلاس جهانی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفتگویی با "ورزش سه"، در رابطه با اقدامات باشگاه برای فراهم کردن امکانات مناسب جهت برگزاری تمرینات تیم فوتبال سپاهان، اینگونه حرف‌هایش را آغاز کرد: در راستای استانداردسازی و با هدف تغییر بستر چمن شماره یک کمپ تمرینی سپاهان واقع در مجموعه فردوس، از بستر رٌسی به بستر حرفه‌ای ماسه‌ای (sand base) ، پروژه بازسازی چمن کمپ تمرینی از ابتدای آذرماه سال 1400 آغاز شده و در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

او ادامه داد: در این راستا چمن رُسی سابق برش خورده و به وسیله رُل حاصله یک باب زمین تمرینی به مساحت شش هزار متر مربع در مجموعه جروکان و همچنین خزانه چمن هزار متر مربعی در مجموعه فردوس احداث گردیده و با باقی مانده چمن رُل حاصله تعداد شش عدد زمین تمرینی و مسابقه در نقاط مخالف ترمیم گردیده است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در ادامه با اشاره به کیفیت اقداماتی که در حال انجام است، اضافه کرد: پس از خاکبرداری از چمن فردوس لایه‌های  URTS ، RTS  و سیستم آبیاری حرفه‌ای مطابق استانداردهای فیفا و یوفا اجرا گردیده و چمن رُل تولیدی در خزانه نقش جهان به صورت Big Roll در حال انتقال و نصب بوده و به زودی به اتمام خواهد رسید. نکته مهم دیگر اینکه تمامی مراحل مذکور تحت نظارت واحد مدیریت چمن های ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام شده است.