مراد مند و یزدانی، مدافعان استقلال روز چهارشنبه خود را به پادگان نامجوی نیروی دریایی ارتش در شهر انزلی معرفی کردند.

۲۴ ساعت پراسترس در انتظار دو سرباز استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" هر دوی این بازیکنان بنابرآنچه که حوزه‌ی نظام‌وظیفه از ایشان خواسته بود، خود را به یگان‌های خدمتی معرفی کرده تا فوتبال خود را در باشگاه ملوان ادامه بدهند؛ این خبر در پی مسائل ایجاد شده در روزهای گذشته که در دو سه روز اخیر به اوج خود رسیده بود، یک خبر کاملاً طبیعی به نظر می‌رسید.

با این‌حال مصاحبه‌ی منتشره از سوی رسانه‌ی باشگاه استقلال و صحبت‌های مصطفی آجورلو مبنی بر این‌که مسائل رخداده پیرامون به خدمت رفتن این دو بازیکن غیرقانونی است و استقلال این دو بازیکن را به جمع نفرات خود باز می‌گرداند، باعث ایجاد شک و شبهاتی درباره‌ی وضعیت این دو بازیکن شد.

آجورلو که سابقه‌ی مدیریت‌عامل در دو باشگاه نظامی پاس و تراکتور را دارد، در شرایطی این حرف‌ها را به زبان آورده که پیشتر تصور می‌شد او به واسطه‌ی ارتباطات و ورود خود به این موضوع، مسئله‌ی این دو بازیکن را حل خواهد کرد؛ با این‌حال پافشاری حوزه‌ی نظام‌وظیفه پس از همه‌گیر اخبار مربوط به این دو بازیکن در نهایت باعث شد تا آن‌ها طبق قانون در همان اسفندماه مقرر به خدمت سربازی بروند.

البته در حال حاضر و با توجه به صحبت‌های آجورلو و تاکیدش بر این‌که این دو بازیکن را به جمع استقلالی‌ها بازخواهد گرداند، ممکن است 24 ساعت آینده را کمی متفاوت کند؛ همان‌طور که می‌دانید پنجره نقل و انتقالات لیگ دسته اول امشب (پنجشنبه) در ساعت 24 بسته می‌شود و عملاً آخرین فرصت تصمیم‌گیری این دو بازیکن برای انتخاب تیم بعدی امروز پنجشنبه 12 اسفند خواهد بود که در صورت عقد قرارداد با باشگاه ملوان، این مسئله‌ی به سرانجام رسیده و دیگر از نظر قانونی راه برگشتی به استقلال وجود نخواهد داشت.

اما راه دیگری که به عنوان یک انتخاب دوم پیش‌روی این دو بازیکن است، حضور در پادگان، معرفی در صبحگاه روزانه و پیگیری مراحل خدمتی‌ست تا این‌که باشگاه استقلال بتواند فرآیند قانونی خود را برای استفاده از این دو در ترکیب آبی‌ها به سرانجام برساند.

با توجه به ضیق وقت و انجام نشدن وعده‌های قبلی (همانطور که آجورلو در صحبت‌های خود روی آن صحه گذاشت) انتخاب سختی پیش‌روی این دو بازیکن وجود دارد و آن‌ها در یک شرایط ریسکی برای تصمیم‌گیری قرار گرفته‌اند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سیاوش یزدانی دیروز (چهارشنبه) موهای بلند خود را هم کوتاه کرده تا در شمایل یک سرباز واقعی قرار گرفته باشد؛ موضوعی که باعث می‌شود احتمال بسته‌شدن این پرونده بیشتر از قبل بدانیم.