کریستوف گالتیه، سرمربی نیس مدعی شد پاری سن ژرمن بدون کیلیان امباپه تیمی متفاوت است.

دو مدل PSG داریم؛ با امباپه- بدون امباپه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در آخرین دیدار خود پیش از بازی بزرگ برابر رئال مادرید و در شرایطی که کیلیان امباپه را به علت محرومیت در اختیار نداشت، در مقابل نیس با یک گل مغلوب شد. کریستوف گالتیه در پایان این دیدار پیروزی برابر این تیم بزرگ را متعلق به همه بازیکنان دانست و البته در مورد غیبت کیلیان امباپه در ترکیب تیم رقیب نیز صحبت کرد.

کریستوف گالتیه گفت: "در شروع بازی دو یا سه موقعیت مطلوب ایجاد کردیم و سپس تعادل بر جریان مسابقه حاکم شود. پاری سن ژرمن این تیمی است که باعث می شود شما زیادتر از همیشه دوندگی داشته و انرژی فراوانی صرف کنید. اما این بازی شباهتی به دو بازی قبلی مقابل پاریس نداشت و من فکر می‌کنم ما هنگام مالکیت توپ، شجاعت بیشتری داشتیم. 

در نیمه دوم خیلی عقب بازی کردیم و در دیداری که کیلیان امباپه غایب بود، من انتظار نمایش هجومی تری از سوی تیم خود داشتم. این یک پیروزی بزرگ برای گروه و تمامی افرادی است که در رقم خوردن این نتیجه نقش آفرینی کردند. برای شکست دادن تیمی مانند پاری سن ژرمن همه بازیکنان باید استانداد یکسانی را از خود ارائه دهند. 

ما هنوز باید با تیم هایی چون مون پلیه، مارسی و رن بازی کنیم و بعد از این پیروزی خواهیم دید که شرایط تیم چگونه پیش خواهد رفت. اما ما در دو دیدار رقت و برگشت چهار امتیاز مقابل پاریس گرفتیم که جبران امتیازهای از دست رفته عجیب و ساده در دیدارهای مختلف در طول فصل است. در تیم مقابل بازیکنانی چون نیمار، آنخل دی ماریا، لیونل مسی... وجود دارند، یک پاری سن ژرمن با امباپه و بدون کیلیان دو تیم مختلف محسوب می شود."