با اعلام فدراسیون فوتبال دربی برگشت 26 اسفند با حضور تماشاگران دو تیم در استادیوم آزادی برگزار می شود.

اعتراض مدیر عامل نساجی به تصمیم فدراسیون فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سجادی وزیر ورزش و جوانان هم این خبر را تایید کرده و گفته هر یک از دو تیم می توانند به 10 هزار تماشاگر خود برای این بازی بلیط بفروشند و قرار است این بازی در حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شود.

این تصمیم اعتراض ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی را به دنبال داشت. او در صفحه شخصی اش نوشت قرار بود در ادامه یا همه بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود یا هیچکدام از بازی ها. او هم چنین نوشت خون طرفداران آبی و قرمز از سایر تیم ها رنگین تر نیست و اگر تماشاگران آبی و قرمز در استادیوم حاضر می شوند تماشاگران دیگر تیم ها نیز باید مجوز حضور در استادیوم ها را دریافت کنند.

در دور رفت بازیها دیدار استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابر صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار شد و این موضوع اعتراض سایر باشگاه ها را به دنبال داشت تا جایی که سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات به طور رسمی اعلام کرد از این پس یا همه دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود یا هیچ یک از دیدارها. اما این بار هم اعلام شد تنها دربی با حضور تماشاگر برگزار می شود و در خصوص حضور تماشاگر در سایر دیدارها فعلا مصوبه ای صادر نشده است. جالب اینکه چندی پیش مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد حضور 30 درصد تماشاگر در استادیوم ها از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده است اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است.