رئیس فدراسیون فوتبال مصر مدعی شد که کارلوس کی روش به دلیل اینترنت ضعیف فدراسیون فوتبال این کشور، در هتل اقامت گزیده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جمال علام، رئیس فدراسیون فوتبال مصر در گفت‌وگویی درخصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. او در مورد رابطه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر صحبت کرد که پیش از سفر فراعنه به کامرون برای رقابت در جام ملت‌های آفریقا، آغاز به کار کرده بود.

علام در اظهارات خود به شبکه مصری و برنامه "آن تایم اسپورت" گفت: جلسه اول با کی روش ساده بود. پیش از این، تصویر منفی از هیئت رئیسه جدید به کی روش رسانده بودند که ما علاقه‌ای نداریم با او همکاری کنیم و ‌در این جلسه سعی کردیم این موضوع را حل کنیم.

وی ادامه داد: پس از شکست مصر مقابل نیجریه، حملات زیادی به کی‌روش شد و اینگونه به او القا شد که هیئت رئیسه قصد دارد تا او را برکنار ‌کند. بنابراین من با او جلسه ای را تشکیل دادم و این موضوع را تکذیب کردم و به او گفتم اگر قصد عزل او را داشتیم، قبل از سفر به کامرون این کار را انجام می دادیم.

علام در پاسخ به سوالی درباره اینکه کی روش درخواست حذف ضیاء السید دستیار مصری را داده است و در سمت مقابل نیز فدراسیون تمایل داشته تا وائل جمعه، مدیر تیم ملی را برکنار کند، گفت: کی روش این موضوع را نخواسته است. ما در حال حاضر این امکانات را نداریم که کسی را کنار بگذاریم و هرگز نمی خواهیم تا ثبات کادر فنی را متزلزل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال مصر همچنین درباره علت استقرار کی روش در هتل به جای حضور در فدراسیون فوتبال گفت: اینترنت در فدراسیون فوتبال ضعیف است و ما به دنبال تقویت آن در آینده نزدیک هستیم، کی روش به اینترنت قوی نیاز دارد زیرا او روزانه از طریق اپلیکیشن با بازیکنان خارج از کشور ارتباط برقرار می کند.

وی ادامه داد: همچنین فدراسیون فوتبال مصر نیز کارمندان زیادی دارد که ورود و خروج آنها آرامش کافی را برای کی روش ایجاد نمی کند. مقر فدراسیون توانایی های مورد نیاز کی روش را ندارد و به همین دلیل اتاق مخصوصی را در هتلی که در آن کار می کند در اختیار او قرار دادیم که گویی در فدراسیون فوتبال است.

شایان ذکر است که تیم مصر خود را برای دو دیدار فوق العاده حساس از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 برابر سنگال آماده می کند. جایی که بازی رفت در 5 فروردین در قاهره برگزار می شود، در حالی که بازی برگشت در تاریخ هشتم فروردین در داکار پایتخت سنگال برگزار می شود.